اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه آهن استان قم خبر داد

جابجایی مسافران نوروزی توسط 50 قطار

مدیرکل راه آهن استان قم با اشاره به اینکه 50 قطار برای جابجایی مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است گفت: در این ایام روزانه بیش از سه هزار و 500 مسافر از قم توسط قطار مسافرت خواهند کرد.

جابجایی مسافران نوروزی توسط 50 قطار

فرشاد زادخور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به تشریح برنامه‌های اداره کل راه آهن استان قم در جابجایی مسافرین نوروزی پرداخت و اظهار داشت: برای تسهیل حمل و نقل مسافرین نوروزی طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 44 قطار مسافربری به صورت روزانه از شهر مقدس قم به سمت مرکز و جنوب کشور و شش قطار از قم به تهران در حال حرکت هستند.

وی اضافه کرد: در مجموع در این ایام حدود 50 قطار از قم به استان‌های مختلف کشور جابه‌جایی مسافرین را انجام خواهند داد.

مدیرکل راه آهن قم با اشاره به پیش فروش بلیط‌های نوروزی ابراز داشت: تمام بلیط ها فروخته شده است و بیشترین تقاضای سفر از استان قم برای مشهد مقدس بوده که طی آن روزانه بیش از سه هزار و 500 هزار مسافر از قم به شهرهای مختلف سفر می‌کنند.

وی اضافه کرد: همچنین در طول این ایام بیش از 30 هزار مسافر هم از شهرهای مختلف به صورت عبوری از شهر قم گذر خواهند کرد.

زادخور در ادامه به چند نکته قابل توجه برای آگاهی بیشتر مسافرین نوروزی اشاره کرد و گفت: مسافرین نوروزی حتماً باید آگاهی کامل از زمان و همچنین ایستگاه محل سوار شدن خود داشته باشند تا با مشکلاتی همچون تاخیر و یا اشتباه در ایستگاه مواجه نشوند و با خیالی آسوده سفر خود را آغاز کنند.

وی ادامه داد: مسافرانی که از ایستگاه محمدیه به سمت جنوب و مرکز کشور قصد سفر دارند می‌توانند با شماره 2420 و مسافرانی که از ایستگاه قم به تهران قم عازم هستند با شماره تلفن 2230 تماس بگیرند و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: شماره تلفن گویای 0215140 نیز پل ارتباطی دیگری است که در اختیار مسافران راه آهن قم قرار گرفته است.

مدیرکل راه آهن استان قم خاطرنشان کرد: سعی و تلاش اداره کل راه آهن بر رضایت خاطر مردم و حرکت قطارها در راس ساعت است که امیدواریم با تلاش کارکنان این اداره این امر محقق شود.

انتهای پیام/78009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول