اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خودکفایی کشور قربانی عافیت‌طلبی مسئولان شد

یوسفیان‌ملا: مبارزه با فساد اقتصادی زمانی که سیاسی شد از مسیر خود منحرف شد

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه مبارزه با فساد اقتصادی زمانی که سیاسی شد از مسیر خود فاصله گرفت، گفت: خودکفایی در کشور با عافیت‌طلبی مسئولان نیز به دست نیامد.

یوسفیان‌ملا: مبارزه با فساد اقتصادی زمانی که سیاسی شد از مسیر خود منحرف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، عزت‌الله یوسفیان‌ملا ظهر امروز در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه از برنامه سوم قرار بود اتکا به بودجه نفتی کاهش یابد، اظهار داشت: قرار بود سالانه با کاهش اتکا به بودجه نفت، توجه به سایر درآمدهای کشور مدنظر قرار گیرد.

نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه امروز خاک کشور به منطقه خلیج فارس قاچاق می‌شود، افزود: ایران کلکسیونی از معادن دنیا است اما از آن بهره‌ای نمی‌بریم و خام‌فروشی می‌کنیم.

یوسفیان‌ملا با تاکید براینکه تنها در منطقه لاریجان شهرستان آمل 300 تا 400 نوع آب معدنی کشف شده است، گفت: نصف کشور اروپایی نیز این ظرفیت را ندارند اما ما هنوز نمی‌توانیم از داشته‌های خود استفاده کنیم.

نماینده مردم آمل در مجلس با تاکید بر اینکه زمانیکه مسائل با سیاست ادغام شود از مسیر اصلی خارج می‌شود، تصریح کرد: مبارزه با مفاسد اقتصادی و آمار نیز زمانی که در مسیر سیاسی شدن قرار گرفت از مسیر و هدف اصلی دور افتاد.

وی اذعان کرد: در مبارزه با فساد اقتصادی همه می‌گویند گروه من و اطرافیان من پاک هستند در حالی که اگر کسانی که داعیه مبارزه با فساد را دارند مبارزه را از اطرافیان خود آغاز کنند و اول با اطرافیان خود مقابله کنند.

یوسفیان‌ملا با اشاره به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور یادآور شد: اگر از ابتدا مسئولان از دولت تا مجلس حواسشان بود نیاز به ابلاغ نبود و نیاز به این نبود که برای 500 میلیون دلار درباره تمام کارهای خود به کشورهای دیگر توضیح دهیم و مذاکره کنیم.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی تحمیل فشار بر مردم نیست بلکه راهکاری است که در شرایط بحرانی باید از آن استفاده کنیم.

نماینده مردم آمل در مجلس افزود: مثلا زمانی قرار بود تولید خودرو در کشور ملی شود، خودروی ملی را نیز تولید کردیم، در گندم خودکفا شدیم اما عافیت‌طلبی مسئولان موجب شد این روندها ادامه نداشته باشد.

انتهای‌پیام/86011/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول