اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

ترافیک نیمه‌سنگین محورهای ورودی گردنه حیران آستارا

سیل گردشگران موجب ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای ورودی گردنه حیران آستارا شده است.

ترافیک نیمه‌سنگین محورهای ورودی گردنه حیران آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، با آغاز سیل گردشگران به این شهرستان از جمله لوندویل ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای ورودی گردنه حیران آستارا ایجاد شده است.

ورودی قره‌سو لوندویل آستارا امروز با آغاز تعطیلات نوروزی سیل گردشگران داخلی به شهرستان مرزی آستارا آغاز شده است.

ترافیک در محورهای ورودی گردنه حیران آستارا و ورودی قره‌سو لوندویل نیمه‌سنگین اما با تلاش فرماندهی انتظامی شهرستان آستارا روان است.

شهر آستارا و لوندویل و گردنه حیران و روستاها حال و هوای دیگری پیدا کرده به ویژه بازارچه ساحلی این شهرستان پر ازدحام شده است.

منطقه حیات وحش لوندویل و محوطه تالاب بین‌المللی آق و تالاب استیل و مجتمع‌های گردشگری و ساحلی شهر آستارا و لوندویل در حال بازدید و استراحت هستند.

توزیع لباس و وسایل عید بین فقرا از جمله اقدام‌هایی است که توسط افراد متمکن انجام می‌شود.

تیم‌های سیار هلال احمر و پلیس در ورودی و خروجی و بین راه آستارا و لوندویل استقرار دامی یافتند و به خدمت‌رسانی مشغول هستند.

تیم‌هایی نیز با مسئولیت مستقیم فرماندار در شبانه‌روز در ستاد تسهیلات نوروزی نظارت و گشت آنها محسوس هستند و سیروس شفقی از ستاد تسهیلات و مجتمع‌های گردشگری ساحلی شهر آستارا و لوندویل و سیبلی و بازارچه و نمایشگاه‌های میراث فرهنگی بازدید کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا اظهار کرد: این اداره در ایام نوروز تا 15 فروردین به صورت شبانه‌روز به نزد خدمات‌رسانی می‌کند.

بیژن خالق‌وردی‌پور تصریح کرد: گروه‌های بازرسی و نظارت این اداره در طول شبانه‌روز از مکان‌های گردشگری، بازارچه‌ها و بازارهای شهر و روستا، رستوران و هتل و نانوایی‌ها به‌صورت 24 ساعته در حال بازدید و گشت‌زنی هستند.

انتهای پیام/84001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول