اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار دماوند خبر داد

برقراری کشیک نوروزی در دماوند به مناسبت سال نو

معاون فنی و شهرسازی شهردار دماوند از برقراری کشیک نوروزی در آستانه فرا رسیدن سال نو به منظور رفع مشکلات احتمالی خبر داد.

برقراری کشیک نوروزی در دماوند به مناسبت سال نو

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، حدید حیدری در تشریح فعالیت‌های ستاد نوروزی شهرداری دماوند اظهار کرد: بهسازی فضای سبز میادین و بوستان‌ها و افزایش سرانه‌های فضای سبز در هفته درختکاری، برپایی سفره‌های هفت سین نمادین، برپایی پایگاه‌های نوروزی در مبادی ورودی شهر و توزیع نقشه راهنمای شهر دماوند انجام شده است.

وی تصریح کرد: توزیع هدایای نوروزی بین مسافران و همچنین ارائه خدمات مورد نیاز مرتبط، حرکت ویژه برای تبریک سال نو و اطلاع‌رسانی در استقبال از بهار از دیگر اقداماتی است که شهرداری دماوند در ستاد تسهیلات نوروزی برنامه‌ریزی کرده است.

معاون فنی و شهرسازی شهردار دماوند بهره‌برداری و نظارت مستمر بر تنظیف سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر، برقراری کشیک نوروزی در آستانه فرا رسیدن سال نو به منظور رفع مشکلات احتمالی، آمادگی و استقرار نیروهای آتش‌نشانی در اماکن پرخطر را از دیگر اقدامات انجام شده بیان کرد.

حیدری، تقویت ناوگان تاکسی‌رانی و سرویس‌دهی مناسب به شهروندان برای سفرهای درون و برون‌شهری، بهسازی و لکه‌گیری آسفالت، نصب بنر، پرچم، برنامه‌ریزی به منظور ساماندهی و ارائه خدمات در شب چهارشنبه آخر سال با هماهنگی مراجع ذی‌ربط نیز از دیگر برنامه‌های ستاد استقبال از نوروز در دماوند است.

وی در ادامه همچنین به ترمیم شبکه روشنایی بوستان‌ها، میادین و فضاهای سبز شهری اشاره کرد و ادامه داد: در ستاد نوروزی شهرداری دماوند، کارگروه های مختلفی تشکیل شده که هرکدام وظایف خاصی را در راستای آماده‌سازی چهره شهر برای ورود به سال نو را بر عهده دارند.

معاون فنی و شهرسازی شهردار دماوند گفت: رفع سد معبرها، اصلاح و تکمیل گرافیک محیطی، نصب پلاکاردهایی با موضوع رعایت بهداشت عمومی شهری، نظافت و رفع عیوب و نواقص از تمامی تاسیسات موجود در پروژه‌های فضای سبز و پارک‌های شهر نیز از اموری است که باید مورد توجه مدیران واحدها قرار گیرد.

انتهای پیام/2568/ل/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول