اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خورموج خبر داد

نصب 80 دستگاه چادر و کانکس برای اسکان مسافران نوروزی در خورموج

شهردار خورموج گفت: در ایام نوروز سه کمپینگ در بنگه با 30 کانکس و درمیدان خالو حسین و پارک علی سمیل با 50 چادر برای اسکان مسافران نوروزی نصب خواهیم کرد.

نصب 80 دستگاه چادر و کانکس برای اسکان مسافران نوروزی در خورموج

احمد شیخیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی با اشاره به برنامه‌های نوروزی شهرداری خورموج اظهار داشت: از اوایل اسفند پس از نشست‌ها و کارشناسی‌های صورت گرفته ضمن پیگیری، زیرساخت‌ها را برای ایام نوروز آماده کردیم.

وی افزود: پاکسازی ویژه شهر، رفع مشکلات روشنایی پارک‌ها، چراغانی خیابان‌ها، رفع مشکلات سرویس بهداشتی پارک‌ها و بازار قدیم و جدید، تکمیل درخت کاری بلوار بسیج و بعضی محلات شهر، کاشت گلهای فصلی در نقاط مختلف شهر، تعمیر تلویزیون پارک بانوان، خرید تعدادی سطل زباله بزرگ جهت استفاده در خیابان‌ها و معابر و تامین روشنایی گلزار شهدا بخشی از این اقدامات بوده است.

وی اضافه کرد: اگر امروز عید را در آسایش و رفاه کامل جشن می‌گیریم مدیون خون شهداییم و بدین خاطر تمثال تمام شهدای شهرستان را در بلوار بسیج نصب کردیم.

شیخیانی ادامه داد: در ایام نوروز 3 کمپینگ در بنگه با 30 کانکس و در میدان خالو حسین و پارک علی سمیل با 50 چادر برای اسکان مسافران نوروزی نصب خواهیم کرد.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی، صنایع دریایی، عکس از جاذبه‌های گردشگری دشتی، مواد غذایی و سوغاتی‌های دشتی و نصب سفره بزرگ هفت سین همراه با نورپردازی میدان و اطراف آن و احداث تندیس سلام در میدان خالوحسین و نمایشگاه عکس هنرمند عکاس خورموجی سید کریم موسوی در قلعه محمدخان به همراه بخش معرفی مشاهیر و صنایع‌دستی شهرستان و نورپردازی قلعه محمد خان دشتی برنامه‌های فرهنگی شهرداری در ایام نوروز خواهد بود.

شیخیانی تصریح کرد: در روز اول عید با منقل اسپند، اهدای گل و شیرینی محلی و هدایای فرهنگی همراه با برنامه عمو فیروز و شاهنامه‌خوانی به استقبال مهمانان نوروزی خواهیم رفت.

انتهای پیام/66001/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول