اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع)استان بوشهر خبر داد

برگزاری جشنواره ملی راهیان نور در اردوگاه شهید باکری

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: برگزاری جشنواه ملی راهیان نور در اردوگاه شهید باکری از جمله برنامه‌هایی است که با حضور مسئولان، نمایندگان مجلس، خانواده شهدا، رزمندگان، جانبازان و زائران بوشهری برگزار شده است.

برگزاری جشنواره ملی راهیان نور در اردوگاه شهید باکری

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فتح‌الله جمیری صبح امروز در زیارتگاه شهدای گمنام شرق کارون گفت: دفاع مقدس دارای یک فرهنگ و گنجینه عظیم است که انتقال این فرهنگ ناب از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور و یک تکلیف همگانی است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس نوعی فرهنگ و گنجینه‌ای است که امروز در اختیار ماست و باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا بتوانیم این فرهنگ اصیل و ناب دفاع مقدس که سبب افتخارات رزمندگان و این سرزمین شده است را به نسل کنونی انتقال دهیم.

جمیری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان برگزارکننده اردوهای راهیان نور مبنی بر حرکت در مسیر شهدا و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان بیان داشت: تمام تلاش ما حرکت در این مسیر و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان است.

وی برگزاری جشنواره ملی راهیان نور در اردوگاه شهید باکری را از جمله برنامه‌هایی دانست که با حضور مسئولان استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خانواده شهدا، رزمندگان، جانبازان و زائران برگزار و موجب شد که معرفی بهتری از راهیان نور و معرفی خود شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و آشنایی بیشتر با استان بوشهر و جزیره خارگ که در طول هشت سال دفاع مقدس روزانه مورد تهاجم دشمن بوده است، داشته باشیم.

وی ابراز داشت: برگزاری اردوهای راهیان نور کاری بزرگ و تاثیرگذار است و دارای اسناد زنده که همان رزمندگان و کسانی که در بین ما حضور دارند را باید به زیبایی و با کمک همین بزرگان به خوبی تدوین کنیم تا بتوانیم به نسل جوان و نوجوان و آیندگان انتقال دهیم.

انتهای پیام/66006/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول