اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر تأکید کرد

ضرورت توجه جدی دستگاه‌های فرهنگی و هنری به برپایی هفته هنر انقلاب در بوشهر

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر بر ضرورت توجه جدی دستگاه‌های فرهنگی و هنری به برپایی هفته هنر انقلاب در این استان تأکید کرد.

ضرورت توجه جدی دستگاه‌های فرهنگی و هنری به برپایی هفته هنر انقلاب در بوشهر

به گزارش  خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن پرآور صبح امروز در نشست هم‌اندیشی هفته هنر انقلاب در بوشهر با تأکید بر توجه به هنر انقلاب، دفاع از ارزش‌ها، اهمیت فرهنگ و هنر انقلاب و توجه جوانان به این مقوله، اظهار داشت: با توجه به نقش مهم هنر، هفته هنر انقلاب فرصت بسیار مغتنمی است تا هنرمندان با استفاده از هنر خود نسل جوان را بیش از گذشته با ارزش‌های انقلاب آشنا کنند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ارزش‌های فراوانی داشت و  هنرمندان باید با فعالیت مطلوب هنری خود زوایای پنهان و مهم انقلاب را تبیین کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های فرهنگی و هنری استان بوشهر مؤظف هستند توجه جدی به برگزاری این هفته در سطح استان داشته باشند.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر نیز با تشریح اقدامات انجام شده برای برگزاری باشکوه این هفته، ابراز داشت: حوزه هنری اقدامات لازم را برای برپایی باشکوه هفته هنر انقلاب انجام داده است و امیدواریم بتوانیم از این فرصت نهایت استفاده را برای تبیین ارزش‌های انقلاب ببریم.

سیدحسین سیدزاده بیان کرد: برگزاری مطلوب این هفته نیازمند همکاری و تعامل دستگاه‌های فرهنگی و هنری استان بوشهر است که با این تعامل می‌توان شاهد برگزاری باشکوه این هفته در بوشهر بود.

در این نشست مسئولان حوزه هنری، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندهی سپاه امام صادق (ع) بوشهر، شهرداری بوشهر، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، اداره‌‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره‌کل تبلیغات اسلامی، صدا و سیمای مرکز بوشهر، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، اداره‌کل ورزش و جوانان، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، هیئت هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد حضور داشتند.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول