اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد

استقرار 53 پایگاه نوروزی فوریت‌های پزشکی در جاده‌های گیلان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از آمادگی و استقرار 53 پایگاه فوریت‌های پزشکی ثابت و جاده‌ای این استان در نوروز 93 خبر داد.

استقرار 53 پایگاه نوروزی فوریت‌های پزشکی در جاده‌های گیلان

انوش برزیگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تبریک فرارسیدن سال نو به برگزاری مانور امداد نوروزی مرکز اورژانس 115 گیلان اشاره کرد.

وی اظهار کرد: در این مانور تعداد 20 تیم منتخب فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس شرکت داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تلاش‌های شبانه‌روزی مرکز فوریت‌های پزشکی در ایام نوروز ستودنی است، افزود: امیدواریم شاهد هیچ‌گونه تصادف و آسیب به شهروندان و مسافران نوروزی نباشیم.

وی آمادگی تمام سازمان‌های امدادی و نظارتی از جمله اورژانس 115 و فوریت‌های پزشکی را دارای اهمیت خاص دانست.

برزیگر از آمادگی 53 پایگاه فوریت‌های پزشکی ثابت و جاده‌ای گیلان در نوروز 93 خبر داد و تصریح کرد: یک پایگاه ویژه در فرودگاه سردارجنگل رشت نیز آماده ارائه خدمات به مسافران و مهمانان نوروزی است.

به گفته وی، در ایام نوروز 70 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانسی برای امداد جاده‌ای با تعداد تخت‌های قابل توجه نیز به صورت آماده‌باش هستند.

*مطالبات 10 ماه اضافه کاری پرسنل علوم پزشکی پرداخت شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه تاکنون حدود 100 میلیارد تومان از بدهکاری‌ها و معوقات دانشگاه علوم پزشکی  پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: مطالبات حدود 10 ماه اضافه کاری پرسنل علوم پزشکی به حساب آنها واریز شده است.

وی متذکر شد: نخستین دانشگاه در سطح کشور هستیم که حکم افزایش پرسنلی را برای کارکنان منظور کردیم و کارکنان علوم پزشکی حقوق جدید را با افزایش حقوقشان دریافت می‌کنند.

* 50 درصد مطالبات سال 92 بازنشستگان پرداخت شد

معاون توسعه و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز به خبرنگار فارس گفت: علاوه بر پرداخت مطالبات 10 ماه اضافه‌کاری پرسنل، در دو روز گذشته احکام مطالبات سال‌های گذشته از سال 88 تاکنون نیز به حساب کارکنان واریز و پیامک آن نیز به افراد مربوطه ارسال شد.

محمدتقی آشوبی، با بیان اینکه50 درصد مطالبات سال 92 بازنشستگان نیز پرداخت شده است، ادامه داد: مطالبات بازنشستگان در سال 91 به طور کامل پرداخت شده است.

وی با تصریح بر اینکه 5 میلیارد و 200 میلیون تومان مطالبات سال‌های گذشته واریز شده است، یادآور شد: در مدت دو روز 42.5 میلیارد تومان پول به حساب پرسنل علوم پزشکی گیلان واریز شده است.

انتهای پیام/84002/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول