اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز تا عصر 15 فروردین

مسافران نوروزی از نیروگاه اتمی بوشهر دیدن می‌کنند

از صبح امروز تا عصر 15 فروردین سال 93 مسافران نوروزی می‌توانند از نیروگاه اتمی بوشهر بازدید کنند.

مسافران نوروزی از نیروگاه اتمی بوشهر دیدن می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر اداره اطلاع‌رسانی نیروگاه اتمی بوشهر اعلام کرده در طول تعطیلات نوروزی مسافرانی که به بوشهر سفر می‌کنند می‌توانند از اولین نیروگاه اتمی کشور و بزرگترین نیروگاه اتمی جهان اسلام بازدید کنند.

نیروگاه اتمی بوشهر در طول تعطیلات در نوبت صبح از ساعت 9 الی 12 و در نوبت بعدازظهر از ساعت 16 الی 19 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

گفتنی است افرادی که قصد بازدید از نیروگاه اتمی بوشهر را دارند باید از مسیر میدان آزادی به سمت هلیله و بندرگاه به این نیروگاه مراجعه کنند.

مراکز بهداشتی درمانی و داروخانه‌های شبانه‌روزی کشیک بوشهر در نوروز

مراکز بهداشتی درمانی و داروخانه‌های شبانه‌روزی شهرستان بوشهر در ایام تعطیلات نوروز مشخص شدند.

همچنین مراکز بهداشتی درمانی و داروخانه‌های کشیک شهرستان بوشهر در ایام تعطیلات عید نوروز مشخص شدند.

در ایام تعطیلات نوروز خدمات تخصصی پزشکی در بیمارستان شهدای خلیج فارس و خدمات پزشکی، دندانپزشکی، مامتیی، واکسیناسیون، تزریقات و پانسمان مرکز بهداشتی درمانی هفتم تیر (شیفت صبح) انجام می‌گیرد.

مراکز بهداشتی درمانی عالی‌شهر، چغادک، خارگ، شیف از امروز 29 اسفندماه تا 15 فروردین سال 93  به‌طور کشیک خدماتی پزشکی را ارائه خواهند کرد.

مراکز بهداشتی درمانی هلیله و چاهکوتاه نیز از هفت فروردین سال 93 الی 15 فروردین خدمات پزشکی خود را ارائه خواهند کر، ضمن اینکه مرکز بهداشتی درمانی دویره از امروز 29 اسفند لغایت 6 فروردین ماه و مرکز بهداشتی درمانی کره بند نیز در روزهای غیرتعطیل دارای پزشک است و خدمات پزشکی ارائه می‌کند.

گفتنی است داروخانه شبانه‌روزی دکتر رضایی در خیابان ساحلی جنب درمانگاه ابوالفضل (ع)، داروخانه دکتر لعلی واقع بهمنی جنب فروشگاه رفاه و داروخانه دکتر آهنگی واقع در خیابان امام خمینی (ره) به طور شبانه‌روزی در ایام تعطیلات نوروز فعالیت خواهند کرد و داروخانه‌های روزانه دکتر محمدحسین‌پور و دکتر زین‌الدینی نیز در ایام تعطیلات به مردم خدمات می‌دهند.

انتهای پیام/66006/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول