اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته تبلیغات ستاد خدمات سفر دشتی مطرح کرد

استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی برای ایجاد انگیزه گردشگری در بین مسافران نوروزی

مسئول کمیته تبلیغات و نمایشگاه‌های ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرستان دشتی گفت: ایجاد انگیزه گردشگری در مهمانان نوروزی زمانی رخ خواهد داد که ما از تمامی ظرفیت‌های تبلیغی به نحو احسن استفاده کنیم.

استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی برای ایجاد انگیزه گردشگری در بین مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، اردشیر محمودی‌فرد صبح امروز در جلسه کمیته تبلیغات و نمایشگاه‌های ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرستان دشتی که با حضور اعضاء در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: از آنجا که شهرستان دشتی مهد علم، ادب، تاریخ و پایبند به اصول و مبانی دینی و مذهبی است و بحمدالله دارای ظرفیت بالا در حوزه‌های مختلف فرهنگی است، بر ما لازم است که برنامه‌های هدف‌دار، منسجم و منطقی پی‌ریزی کنیم.

مسئول کمیته تبلیغات و نمایشگاه‌های ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرستان دشتی افزود: در حوزه تبلیغات، اطلاع‌رسانی و گردشگری نخستین چیزی که ملاک است ایجاد انگیزه در مخاطب که همان مهمانان نوروزی هستند، است.

وی ادامه داد: پس ایجاد انگیزه گردشگری در مهمانان نوروزی زمانی رخ خواهد داد که ما از تمامی ظرفیت‌های تبلیغی به نحو احسن استفاده کنیم.

محمودی‌فرد اضافه کرد: شهرستان دشتی نوروز امسال بیش از سال‌های قبل به استقبال مهمانان نوروزی خواهد رفت و یک صدا به مهمانان و عزیزانی که قصد سفر به این شهرستان و دیدن بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری داشته باشند خوشامد خواهد گفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: امسال برنامه‌های نوروزی با توجه به ایام فاطمیه برای پر کردن اوقات فراغت مسافران و مهمانان عزیز تهیه و تدارک دیده شده که در زمان خود اجرا خواهد شد.

در پایان این جلسه از لوگوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر طی مراسمی رونمایی شد.

انتهای پیام/66001/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول