اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اخوان در گفت و گو با فارس:

قم در لیگ دسته اول هندبال بانوان کشور 2 نماینده دارد

دبیر هیئت هندبال استان قم از حضور 2 تیم به نمایندگی از قم در فصل آینده رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌های کشور خبر داد.

قم در لیگ دسته اول هندبال بانوان کشور 2 نماینده دارد

وحید اخوان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: ما در چند سال اخیر همواره یک تیم در مسابقات لیگ دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌های کشور داشته‌ایم و امسال نیز این تیم با نام پاسارگاد ایرانیان نماینده قم در مصاف با حریفان شرکت‌کننده در این رقابت‌ها بود.

وی ادامه داد: رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌های کشور امسال در سطح بسیار بالا به انجام رسید و متاسفانه تیم هندبال بانوان پاسارگاد ایرانیان قم نتوانستند در جدال با رقبای خود مجوز صعود به لیگ برتر این رشته ورزشی را کسب کند.

دبیر هیئت هندبال استان قم افزود: با این حال دیگر تیمی که به نمایندگی از هندبال بانوان قم این بار در مسابقات لیگ دسته دوم هندبال باشگاه‌های کشور حضور یافت بسیار مقتدرانه و منسجم برابر حریفان به میدان رفت و در نهایت توانست با کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی به کار خود پایان دهد.

وی یاد آور شد: این تیم به نام هدف پویان نماینده قم در مسابقات لیگ دسته دوم هندبال بانوان باشگاه‌های کشور بود و خوشبختانه در جدال با تمام تیم‌های شرکت کننده در این دوره از بازی‌ها، هیچ یک از بازی‌های خود را واگذار نکرد و با اقتدار بر سکوی نخست ایستاد.

اخوان خاطرنشان کرد: با توجه به صعود مقتدرانه تیم هندبال بانوان هدف پویان قم به مسابقات لیگ دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور و همچنین با توجه به بقای تیم پاسارگاد ایرانیان در این پیکارها، استان قم از سال 1393 در لیگ دسته اول کشور دارای دو نماینده است.

وی در ادامه به وضعیت هندبال قم و اقدامات صورت گرفته برای توسعه این رشته اشاره کرد و افزود: هندبال قم گام‌های خوبی به سمت پیشرفت و تحول برداشته است و در این مسیر نیاز است که از نیروی انسانی با دانش و آگاه از علم روز این رشته ورزشی برخوردار باشیم.

دبیر هیئت هندبال استان قم با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری خوبی برای توسعه هندبال قم انجام شده، بیان کرد: بر همین اساس هندبال قم توانسته جایگاه خوبی در بین استان‌های فعال این رشته در کشور به دست بیاورد که این مهم حاصل حضور در مسابقات رده‌های سنی مختلف هندبال کشور است.

وی یادآور شد: در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، تیم‌های هندبال قم در هر دو بخش بانوان و آقایان حضور فعالی در مسابقات قهرمانی و لیگ هندبال باشگاه‌های کشور دارند و این مهم به افزایش علاقمندی جوانان و نوجوانان قمی به این رشته منجر شده است.

انتهای پیام/78002/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول