اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش دشتی:

100 مدرسه در دشتی از مسافران نوروزی میزبانی می‌کنند

مدیر آموزش و پرورش دشتی گفت: بیش از 100 فضای آموزشی در شهرستان دشتی آماده میزبانی و پذیرایی از مهمانان و هموطنان عزیز در ایام نوروز است.

100 مدرسه در دشتی از مسافران نوروزی میزبانی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، عبدالمهدی نصیری صبح امروز در نشست ستاد خدمات سفر دشتی اظهار داشت: شهرستان دشتی دارای جاذبه‌های ویژه خدادادی زیبا و بی‌نظیری است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی افزود: گنبد زیبای نمکی دشتی، آبشار بنگه، کلات مند، عمارت شیرینه، سلطان پیر هاشم، قلعه محمدخان و مناطق زیبای روستاهای باغان، سهو، سرمک بخشی از جاذبه‌های توریستی و گردشگری منحصر به فرد دشتی است.

وی ادامه داد: نوار ساحلی شهرستان دشتی واقع در لاور ساحلی، گلستان، کبگان و زیارت ساحلی نیز از زیباترین مناطق تفریحی و گردشگری در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس در شهرستان دشتی است.

نصیری خاطرنشان کرد: بیش از 100 فضای آموزشی در شهرستان دشتی آماده میزبانی و پذیرایی از مهمانان و هموطنان عزیز در ایام نوروز است.

وی اضافه کرد: فضاهای آموزشی همراه با اختصاص پنج آموزشــگاه اصلی از جمله شهید آستروتین، دانش، بشارت، علامه طباطبایی و شهید عاشوری و تعداد چهار آموزشگاه ذخیره از جمله شهید کللی، اندیشه، فرزانگان و نمونه آزادگان برای اسکان مهمانان گرامی در ایام نوروز، آماده ثبت‌نام اینترنتی و حضوری در مدیریت آموزش و پرورش دشتی است.

انتهای پیام/66001/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول