اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه صبای قم:

همه بازیکنان صبا آماده غلبه بر ذوب‌آهن هستند

مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: صبا در دیدار خانگی مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان برای سه امتیاز بازی می‌کند تا با آسودگی خاطر در مقابل مس کرمان و سایپا البرز به میدان برود.

همه بازیکنان صبا آماده غلبه بر ذوب‌آهن هستند

محمدرضا کشوری فرد امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بازی برای هر دو تیم صبای قم و ذوب آهن اصفهان به یک اندازه حساس است زیرا هر یک از دو تیم که این بازی را ببرند در جدول رده‌بندی جایگاهشان نسبت به قبل بهتر می‌شود.

وی بیان داشت: تیم‌های صبای قم و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و هشتم بازی‌ها در شرایطی به میزبانی صبای قم به مصاف یکدیگر می‌روند که فاصله دو تیم در جدول 5 امتیاز است، ذوب آهن اصفهان به دنبال این است که از جمع پائین جدولی‌ها فاصله بگیرد اما تیم ما هم دوست ندارد در خانه امتیاز از دست بدهد.

کشوری‌فرد با اشاره به آمادگی صبای قم برای رویارویی با ذوب آهن اصفهان در سیزدهمین هفته دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تصریح کرد: با توجه به بازگشت بازیکنان محروم و همچنین بهبود شرایط بازیکنان آسیب دیده، تصور می‌کنم که تیم ما در این دیدار بهترین نمایش خود را ارائه می‌کند.

وی یادآور شد: سیزدهمین دوره لیگ برتر در حالی وارد هفته بیست و هشتم خود می‌شود که ما باید از سد ذوب آهن عبور کنیم تا برای دو دیدار بعدی که در کرمان با تیم مس و در ورزشگاه یادگار امام با تیم سایپا البرز داریم، دغدغه‌ای نداشته باشیم.

مدیر عامل باشگاه صبای قم یادآور شد: در آغاز راه صبا در بالای جدول عملکرد خوبی داشت، به هر حال این یک امر طبیعی است که یک تیم ممکن است به مشکل برخورد کند، صبا در این فصل می‌توانست در صورت مواجه نشدن با مشکلات، همانند لیگ یازدهم یک تیم مدعی لقب بگیرد.

وی عنوان داشت: در حالی که در بالای جدول رده‌بندی تلاش برای کسب عنوان قهرمانی بین تیم‌های فولاد، استقلال، پرسپولیس، نفت و سپاهان ادامه دارد، در پایین جدول نیز رقابت برای فرار کردن از خطر سقوط بسیار نزدیک است و به همین خاطر می‌گویم که سه امتیاز دیدار خانگی هفته بیست و هشتم لیگ برتر برابر تیم ذوب‌آهن اصفهان بسیار حائز اهمیت است.

مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب‌آهن اصفهان جدال تیم‌های یازدهم و پانزدهم جدول سیزدهمین دوره مسابقات رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 و 30 دقیقه عصر هفتمین روز فروردین ماه به میزبانی تیم فوتبال صبای قم در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

این دیدار خانگی برای صبای قم در حالی برگزار می‌شود که شاگردان صمد مرفاوی هفته بیست و هفتم در خارج از خانه به شکستی دیگر تن دادند و با قبول باخت سه بر یک برابر تیم فوتبال پرسپولیس تهران یکی از مدعیان قهرمانی این فصل حتی یک پله نیز در جدول رده‌بندی سقوط کردند.

انتهای پیام/78002/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول