اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضایی در گفت و گو با فارس:

4 کشتی‌گیر قم به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: چهار کشتی‌گیر قمی در بهار سال 93 به رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا اعزام می‌شوند.

4 کشتی‌گیر قم به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند

احمد رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: خوشبختانه از هم اکنون مشاهده می‌کنیم که سال 1393 برای کشتی قم سالی پرکار است و ان‌شاءالله این سال برای کشتی قم در هر دو رشته آزاد و فرنگی پربار و حاوی دستاوردهای بزرگ خواهد بود.

وی ادامه داد: کشتی گیران قمی در ترکیب تیم ملی کشتی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به اردوهای آماده‌سازی این تیم‌ها دعوت شده‌اند و داشتن نزدیک به 10 کشتی گیر در ترکیب هر سه تیم بیانگر این است که قم در کشتی یک استان موفق محسوب می‌شود.

دبیر هیئت کشتی استان قم یادآور شد: خوشبختانه کشتی‌گیران قمی قرار است هم به رقابت‌های آسیایی و جهانی و هم به مسابقات بین‌المللی اعزام شوند و این بدین معنی است که ان‌شاءالله کشتی در سال آینده یکی از پرمدال‌ترین رشته‌ها برای ورزش قم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: کشتی گیران ما در تعطیلات سال جدید به اردوی تیم ملی می‌پیوندند تا خود را بیش از پیش در کنار سایر ملی‌پوشان زیر نظر کادر فنی تیم‌های ملی هر سه رده سنی برای حضور در مسابقات بین‌المللی و همچنین آسیایی و جهانی آماده کنند.

رضایی با اشاره به دعوت 4 کشتی‌گیر قمی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا بیان داشت: محمدجواد رضایی، علیرضا نجاتی، حسین ابراهیمی و علی اصغر شهبازی نفراتی هستند که به این اردو فراخوانده شده‌اند.

وی ابراز کرد: این چهار کشتی‌گیر افتخارآفرینان کشتی قم در مسابقات قهرمانی رده سنی نوجوانان کشتی فرنگی کشور در سال 92 هستند و با نشان دادن نبوغ و استعداد خود در پیکارهای قهرمانی کشور و همچنین انتخابی‌های تیم ملی اکنون به عضویت این تیم در آمده‌اند.

دبیر هیئت کشتی استان قم افزود: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای استارت حضوری پرقدرت در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا از دهم فروردین ماه زده می‌شود و طی آن هر چهار کشتی گیر قمی در این اردو حضور می‌یابند.

وی خاطرنشان کرد: محمدجواد رضایی و علیرضا نجاتی در وزن 42 کیلوگرم، حسین ابراهیمی در وزن 63 کیلوگرم و علی اصغر شهبازی در وزن 100 کیلوگرم کشتی گیرانی هستند که بعد از حضور در این اردو باید بلافاصله به رقابت‌های بین‌المللی جام پیروزی در کشور ترکیه و همچنین جام فدراسیون آذربایجان در باکو اعزام شوند.

انتهای پیام/78002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول