اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

3 طرح عمرانی و کشاورزی در بم بهره‌برداری‌ شد

سه طرح عمرانی و کشاورزی در بم به بهره‌برداری رسید.

3 طرح عمرانی و کشاورزی در بم بهره‌برداری‌ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان سه طرح عمرانی و کشاورزی در بم به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری‌ فاز نخست شهربازی بم

شهردار بم در حاشیه بهره‌برداری از فاز نخست شهربازی بم عنوان کرد: اعضای شورای دور چهارم از ابتدای روزهای آغاز به کار خود توجه ویژه‌ای به شهربازی بم داشته‌اند.

علیرضا ریاضی ابراز داشت: با توجه به تاکید شورا و پیگیری‌های انجام شده، راه‌اندازی شهربازی توسط بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفت که‌ عملی نشد.

وی گفت: با توافق صورت گرفته مقرر شد تا اقدامات لازم برای راه‌اندازی شهربازی از طریق اعتبارات داخلی شهرداری انجام‌ و شهربازی راه‌اندازی شود.

ریاضی با اشاره به اینکه برای تعمیر وسایل بازی و خرید انشعاب برق بیش از 300 میلیون تومان هزینه شده است، تصریح کرد: سایر بازهای شهربازی بم پس از نوروز به تدریج راه‌اندازی می‌شود.

وی همچنین با اشاره به ساماندهی ورودی شهر بم اظهار داشت: تا‌کنون حدود نیمی از عملیات ساماندهی ورودی شهر بم انجام شده و ساماندهی اتوبان بم نیز به مسافت 10 کیلومتر در دستور کار قرار دارد.

ریاضی ایجاد پارک‌های محله‌ای و تامین اعتبار لازم برای آسفالت سایر معابر بم را از جمله برنامه‌های سال 93 در شهرداری بم برشمرد.

علی طاهریان رئیس شورای اسلامی بم نیز گفت: ساماندهی و راه‌اندازی شهربازی از جمله نخستین خواسته‌های شهروندان بود که به سرعت ساماندهی آن در دستور کار قرار گرفت.

بهره‌‌برداری دامداری شیری در منطقه اسفیکان بم

فرماندار بم در این آیین با اشاره به اینکه برای تکمیل این مجموعه بیش از 2 میلیارد تومان از محل بخش خصوصی و تسهیلات بانکی هزینه شده است، عنوان کرد: این مجموعه رونق اقتصادی منطقه را به همراه دارد.

حسین زین‌الصالحین افزود: شیر تولید شده در این مجموعه توسط یکی از کارخانجات فرآورده‌های لبنی منطقه خریداری و فرآوری می‌شود.

وی همچنین از ایجاد کمربندی در منطقه اسفیکان خبر داد و گفت: این کمربندی نیز سبب توسعه و رونق منطقه می‌شود و مسیر تردد را هموار می‌کند.

بهره‌برداری میدان زکات در منطقه اسفیکان بم

رئیس کمیته امداد شهرستان بم گفت: این میدان با اعتباری بالغ بر 80 میلیون ریال و از محل زکات جمع‌آوری شده و اعتبارات دولتی ساخته شده است.

علی بدرآبادی با اشاره به اینکه شهروندان بمی در سال 92 بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان زکات پرداخت کرده‌اند، عنوان کرد: در سال جاری 43 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 118 میلیون تومان از محل جمع‌آوری زکات در بم اجرا شده است.

وی خاطر نشان کرد: در سال جدید نیز اجرای چند‌ طرح عمرانی از محل زکات جمع‌آوری شده در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/2446/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول