اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان:

سال 93 سال تولید، اشتغال و بهره‌وری است

فرماندار شهرستان سمنان گفت: امیدواریم شاهد تلاش و باروری در عرصه‌های گوناگون ‌‌علمی و اقتصادی و تولید، ایجاد اشتغال و بهره‌وری در سال 93 باشیم.

سال 93 سال تولید، اشتغال و بهره‌وری است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسن سعدالدین در پیامی خطاب به مرتضی مزینانی‌صفابین، مدیر خبرگزاری فارس در استان سمنان در آستانه نوروز اظهار داشت: سال 1392 به ابتکار مقام معظم رهبری ‌‌به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شد و این سال را در حالی با افتخار و عزت ‌‌و اقتدار سپری کردیم که به حول و قوه الهی تحقق حماسه سیاسی با برگزاری باشکوه انتخابات یازدهمین دوره ‌‌ریاست جمهوری و حضور بی‌نظیر مردم ‌‌در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ماه ‌‌زمینه ‌‌پیشرفت و اعتلای روزافزون ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی فراهم شد.

وی تصریح کرد: ‌‌این حماسه ‌‌ملت بزرگ ایران یأس و ناامیدی دشمنان قسم‌خورده نظام ‌‌را رقم زد و اینک در آستانه سال نو ‌‌با ایجاد فضایی جدید در دولت تدبیر و امید ‌‌وظیفه‌ای سنگین‌تر از گذشته ‌‌در راستای تحقق حماسه اقتصادی بر اساس مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی ‌‌بر دوش خواهیم داشت ‌‌تا بار دیگر به مدد الهی و رهبری‌های مدبرانه ‌‌حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و با اجرای سیاست‌های دولت یازدهم و مدد و ‌‌مشارکت مردم شریف ولایت‌مدار ایران اسلامی برگ زرین ‌‌دیگری را در کارنامه ‌‌موفقیت‌های انقلاب اسلامی ‌‌ایران ثبت کنیم.

فرماندار شهرستان سمنان ادامه داد: امسال زمین ‌‌با اشک بهار در سوگ همسر مولا زنده می‌شود، بهار را با یاد او آغاز می‌کنیم؛ چراکه تمام هستی قطره‌ای از دریای بیکران عطوفت حضرت ‌‌فاطمه (س) است.

سعدالدین ادامه داد: با آرزوی ‌‌پنجره‌ای از نور و امید ‌‌برای ملت شریف ایران در سال جدید امیدواریم شاهد تلاش و باروری در عرصه‌های گوناگون ‌‌علمی و اقتصادی و ایجاد تولید و اشتغال و بهره‌وری بیشتر باشیم.

وی تصریح کرد: اینک به مناسبت فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت، فرصت را غنیمت شمرده و ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید از مدیریت جنابعالی و تلاش‌های ‌‌همکاران در پوشش و تهیه و تولید اخبار ‌‌مرتبط با ‌‌عملکرد فرمانداری در سال 92 که ‌‌ارتقای سطح آگاهی‌های مردمی ‌‌و اطلاع‌رسانی مناسب از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌‌‌های دولت تدبیر و امید در حوزه شهرستان سمنان ‌‌را در ‌‌پی داشت،‌‌ تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/2249/ط/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول