اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی خلخال:

راه دوم میانرودان به خلخال بازگشایی شد

رئیس اداره راه و شهرسازی خلخال گفت: راه دوم میانرودان به خلخال بازگشایی شد.

راه دوم میانرودان به خلخال بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد قربانی در روستای میانرودان خلخال از بازگشایی مسیر دوم این روستا به شهرستان خلخال خبر داد.

وی ادامه داد: روستای میانرودان که از توابع بخش شاهرود می‌باشد در فاصله 73 کیلومتری از مرکز شهرستان قرار گرفته و روستائیان در ایام زمستان به لحاظ مسدود بودن این مسیر مجبورند مسیر بخش را از طریق روستاهای لرد، شال ، شهر کلور و روستاهای مسیر را طی کرده و به شهر خلخال بیایند که بازگشایی این مسیر دوم موجبات خوشحالی روستائیان در ایام نوروز را فراهم کرد.

رئیس اداره راه شهرسازی خلخال خاطرنشان کرد: از شب گذشته این مسیر که در بعضی نقاط آن ارتفاع برف به بیش از چهار متر می‌رسد بازگشایی شد و از ساعت یک عصر امروز این مسیر برای تردد روستائیان آماده شد.

قربانی ابراز داشت: در سایر مسیرهای روستایی شهرستان خلخال هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد و با تلاش راهداران این مسیرها کاملاً تیغ‌زنی و مسیرهای اصلی شهرستان خلخال نمک‌پاشی شده است.

وی با اشاره به ادامه بارش برف در شهرستان خلخال در ایام نوروز، ابراز داشت: داشتن زنجیر چرخ در گذر از گردنه‌ها الزامی است.

رئیس اداره راه و شهرسازی خلخال در خصوص این راه روستایی میانرودان با اشاره به مسیر دوم اذعان داشت: مسیر دوم 23 کیلومتر است که به علت ارتفاع بالای دو هزار متر از اول پاییز این مسیر به علت کولاک برف بسته شده و روستائیان مجبورند 73 کیلومتر را برای رسیدن به خلخال طی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شغل اکثر روستائیان روستای میانرودان خلخال (نیاروان) دامداری است که برای حمل محصولات خود و رساندن محصولات خود به بازارهای مصرف این مسیر را طی می کنند و مسیر دوم از روستاهای بفراجرد و خانقاه بفراجرد و در ادامه روستای طولش و خوجین به شهر خلخال می‌رسد.

انتهای پیام/62008/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول