اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز خبر داد

سال 93 سال تحول در شهر تبریز

شهردار تبریز گفت: سال 93، سال حرکت با برنامه در شهرداری و سال تحول در عمران و آبادانی تبریز است.

سال 93 سال تحول در شهر تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در جلسه شورای مدیران شهرداری تبریز که با حضور معاون عمرانی استاندار و رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در محل ساختمان مرکزی شهرداری تبریز برگزار شد، با تقدیر از تلاش مدیران شهرداری تبریز در چند ماهه گذشته خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های شهری و تغییر چهره شهر تنها با مدیران با تجربه و ساعی امکانپذیر خواهد بود و در کنار آن همدلی و هماهنگی ادارات و سازمان‌های دیگر این حرکت را تداوم می‌بخشد.

وی سال آینده را سال برنامه دانست و افزود: عملیات اجرایی تمام پروژه‌های اولویت‌دار از 12 فروردین آغاز می‌شود و در این بین زمانبدی یک تا حداکثر 3 سال باید مورد توجه ویژه مدیران مناطق و سازمان‌های شهرداری قرار گیرد.

شهردار تبریز انجام پروژه خارج از برنامه در سال 93 را تخلف عنوان کرد و افزود: شهرداری خود را ملزم کرده است در چهارچوب برنامه‌ای که مورد تصویب شورای اسلامی شهر قرار گرفته است حرکت کند و به غیر آن کاری نخواهد کرد مگر اینکه مصوبه شورا را گرفته باشد.

شهردار تبریز این نکته را هم گوشزد کرد که مدیران به مسائل کارگری توجه داشته باشند و افزود: تمام حق و حقوق کارگران خدوم باید در نظر گرفته شود و با نظارت بیشتر شرکت‌های پیمانکار، مدیران حتما زمینه احقاق حقوق آنان را فراهم کنند.

نجفی در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت‌ها و تعاملات شهرداری با دولت پرداخت و خاطر نشان کرد: خوشبختانه همدلی و تعامل برقرار شده با مجموعه‌های مختلف باعث تسریع در امور مردم شده است و همراهی دولت و شهرداری تبریز نیاز امروز شهر ماست.

وی در عین حال ادامه داد: در سال آینده با اجرای مرحله دیگری از طرح هدفمندی یارانه‌ها به حمل و نقل عمومی و برخی موارد دیگر در کلانشهرها باید  اهتمام ویژه‌ای داشت.

انتهای پیام/60001/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول