اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز انجام شد

افتتاح بازارچه خیریه زنان خیراندیش در آمل

بازارچه خیریه زنان خیراندیش با حضور 15 غرفه مواد غذایی، صنایع‌دستی، پوشاک مواد بهداشتی عصر امروز در آمل کار خود را آغاز کرد.

افتتاح بازارچه خیریه زنان خیراندیش در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، بازارچه خیریه زنان خیراندیش با حضور 15 غرفه مواد غذایی، صنایع‌دستی، پوشاک مواد بهداشتی عصر امروز در این شهرستان کار خود را آغاز کرد.

مسئول برگزاری این بازارچه خیریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل بیان داشت: با توجه به آغاز سال جدید این بازارچه خیریه با تلاش موسسه خیریه زنان خیراندیش شهرستان آمل کار خود را آغاز کرد و تا پایان تعطیلات عید نوروز ادامه دارد.

رویا احسانی تصریح کرد: در این بازارچه 15 غرفه عرضه مواد غذایی، صنایع‌دستی، پوشاک، شیرینی، آش و غذای گرم، مواد شوینده و بهداشتی فعال هستند که از سوی زنان کارآفرین و زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست این موسسه دایر است.

وی با قدردانی از خیر نیک‌اندیش مهرداد جمشیدی که در برگزاری این بازارچه تلاش زیادی داشت، گفت: موسسه خیریه زنان خیراندیش در سال 1380 به ثبت رسمی درآمد و فعالیت خود را از سال 76 در راستای حمایت از زنان بدسرپرست و خودسرپرست و خانواده‌های‌شان بدون وابستگی سیاسی به هیچ حزب و گروهی آغاز کرد.

احسانی با اشاره به اینکه در سال 1384 نیز مکانی از سوی مرحوم قاسم‌زاده در مجتمع تجاری فجر این شهرستان به این موسسه اهدا شد، عنوان کرد: هم‌اکنون موسسه زنان خیراندیش این شهرستان دارای 500 عضو شناسنامه‌دار است.

وی از توزیع 150 سبد غذایی و پوشاک در آستانه سال جدید به خانواده‌های تحت حمایت به صورت بن کالا خبر داد و افزود: ارزش هر سبد غذایی اهدایی نیز به مبلغ یک میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/86012/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول