اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی امور زائران استاندار خراسان رضوی مطرح کرد

رتبه برتر خراسان رضوی با کمترین تلفات جاده‌ای در کشور

معاون هماهنگی امور زائران استاندار خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی با وجود حجم بالای ترافیکی، داشتن میزان تلفات جاده‌ای کم، پذیرش سالانه میلیون‌ها مسافر و زائر از جمله استان‌های نمونه و برتر کشور است.

رتبه برتر خراسان رضوی با کمترین تلفات جاده‌ای در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور محمدمهدی اعلایی ظهر امروز در محل محوطه فرهنگ‌سرای سیمرغ نیشابور در حاشیه رزمایش خدمات نوروزی اظهار کرد: هدف از برگزاری این قبیل رزمایش‌ها، ارتقاء آمادگی برای خدمت به زائران و مسافران نوروزی امام رضا (ع) است.

وی با اشاره به برگزاری این رزمایش در شهرستان‌های مواصلاتی استان از جمله نیشابور بیان داشت: نگاه ما مضاعف با نگاه توفیق خدمت‌گزاری است چرا که مفتخر به خدمت به زائران و مجاوران این امام همام هستیم؛ این توفیقی است که نصیب ما شده و باید قدردان آن باشیم.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: خراسان رضوی با وجود حجم بالای ترافیکی، داشتن میزان تلفات جاده‌ای کم، پذیرش سالانه میلیون‌ها مسافر و زائر از جمله استان‌های نمونه و برتر کشور است.

این مسئول یادآور شد: با آمادگی کامل و فراهم نمودن فضای خدمتی برای مردم امید دشمنان را به یأس بدل خواهیم کرد.

اعلایی در ادامه با ابلاغ سلام و تقدیر استاندار از دست‌اندرکاران خدمت‌رسانی به زائران حضرت رضا (ع) تصریح کرد: برگزاری این رزمایش‌ها در راستای شیرین‌تر شدن کام زائران مسافران و نیز رضایت‌مندی مردم است.

 فرماندار نیشابور نیز گفت: ستاد خدمات سفر شهرستان با برگزاری جلسات متعدد، تشکیل کمیته‌های 9گانه و نیز تشکیل ستادهای فرعی در 4 بخش شهرستان زمینه‌های استقبال زائران و مسافران نوروزی را فراهم نموده است.

اسفندیار جلایری علاوه بر اشاره به استقرار کمپ استقبال زائر در محل میدان امام رضا (ع) بیان کرد: گشت‌های بازرسی و نظارت مستمر، برپایی چادرهای سلامت و امنیت، آمادگی پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و راهدارخانه‌ها، ایجاد 2 پایگاه ستاد اسکان، تجهیز و آماده‌سازی 32 باب مدرسه، نصب المان‌های نوروزی، چاپ بروشور راهنما و نقشه شهرستان از جمله این موارد است.

انتهای پیام/2202/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول