اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان قزوین خبر داد

اجرای طرح معرفی شهدای شاخص قزوین در عملیات‌های دفاع مقدس

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان قزوین گفت: ویژه‌نامه راهیان‌نور شامل نقشه مناطق عملیاتی جنوب و شهدای شاخص استان قزوین منتشر شد.

اجرای طرح معرفی شهدای شاخص قزوین در عملیات‌های دفاع مقدس

محمد کشاورز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با توجه به فرمایش گوهربار مقام عظمای ولایت در خصوص معرفی شناسنامه مناطق عملیاتی جنوب و ضرورت تبیین نقش رزمندگان استان قزوین در دوران دفاع مقدس در نوروز امسال ویژه‌نامه‌ای شامل نقشه عملیاتی مناطق جنوب و همچنین بیوگرافی برخی از شهدای شاخص استان قزوین و نقش رزمندگان استان قزوین در بیش از 15 عملیات مهم انتشار یافت.

وی افزود: این ویژه‌نامه که به صورت تک برگی بزرگ و رنگی در کاغذ گلاسه با کیفیت خوب منتشر شده است به تعداد زائران استان قزوین در مناطق عملیاتی جنوب توزیع خواهد شد.

کشاورز افزود: راهیان نور نقطه اتصال مردم با شهدای عزیز و آرمان‌ها و ارزش‌های دوران دفاع مقدس است و این ویژه نامه اطلاعات مناسبی را به زائران در مناطق عملیاتی منتقل می‌کند تا آشنایی عمیق‌تری نسبت به مناطق عملیاتی و زیارتگاه‌ها پیدا کنند.

انتهای پیام/2667/ع10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول