اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

شعبه جناح‌های سیاسی نیستیم / عزل و نصب‌ها در قزوین سیاسی نیست

استاندار قزوین گفت: نگاه ما در انتخاب مدیران صرفاً داشتن ویژگی عملیاتی و اجرایی بودن مدیران بوده و ما شعبه جناح و گروه‌های سیاسی نیستیم.

شعبه جناح‌های سیاسی نیستیم / عزل و نصب‌ها در قزوین سیاسی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین مرتضی روزبه ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید محمدیه با اشاره به اهمیت شهر محمدیه و شهرک مهرگان افزود: ترکیب این دو مجموعه شهری موجب شده است که پس از قزوین، شاهد شکل گیری بزرگترین مجموعه شهری باشیم و این موضوع برای استان بسیار مهم است.

وی با اشاره به شکل‌گیری شهرک مهرگان و اهمیت مسکن مهر تصریح کرد: در سال جدید که به استقبال آن می‌رویم خانواده‌های زیادی در مهرگان ساکن خواهند شد و با توجه به جدیدالتاسیس بودن این منطقه قطعاً با یک سری مشکلات مواجه خواهند بود که رفع این مشکلات و معضلات نیاز به یک هماهنگی و انسجام در بین مدیران شهرستان و استان داشته و به ویژه پیگیری‌های مستمر شهرداری و شورای محمدیه را در پی خواهد داشت.

وی با بیان این مطلب که تاکنون طی 5 نوبت به صورت رسمی و غیر رسمی از این مجموعه بازدید کرده افزود: از نزدیک با مشکلات و پروژه‌های در دست انجام مهرگان آشنا هستم.

روزبه ادامه داد: برخی مسائل کلی بوده که از سوی وزارت راه و شهرسازی موارد در دست پیگیری و برخی نیز برگزار شده است. برخی مسائل ملی بوده که از سوی وزارت راه و شهرسازی موارد در دست پیگیری و برخی نیز دستورات لازم از مقام عالی وزارت صادر شده و مواردی نیز استانی بوده که دستورات لازم صادر شده و مدیران با تلاش و پیگیری های مستمر در جهت خدمت به مردم و آسایش و راحتی آنها ضمن حضور در این منطقه مشکلات را رفع خواهند کرد.

روزبه در ادامه به شهردار جدید محمدیه تاکید کرد: هر هفته برای رسیدگی به مشکلات مهرگان و مسکن مهر در این مجموعه شهری حضور داشته باشد و مردم نباید مسیر مهرگان تا محمدیه را برای مسائل شهری طی کنند باید مواردی در همان منطقه حل و فصل شود.

استاندار قزوین با اشاره به این مطلب که از امام جمعه معزز محمدیه نیز خواسته شده جهت رفع مسائل فرهنگی و دینی مردم در این مجموعه حضور داشته باشد تصریح کرد: باید ساخت مساجد در اولویت کاری شهرداری و دیگر مدیران ذیربط باشد.

روزبه در ادامه تعامل میان مدیران استانی و شهرستانی را از دیگران مولفه‌های توسعه و پیشرفت محمدیه دانست و تصریح کرد: اختلافات در خدمت رسانی به مردم وقفه ایجاد می‌کند خصوصاً در این منطقه که شاهد تحول عظیم جمعیتی و مساحتی و سکونت گاهی هستیم که قطعاً مشکلات را نیز در برخواهد داشت.

روزبه در ادامه نیز با تأکید به برگزاری جلسات شورای اداری شهرستان و حضور مدیران شهرستانی و استانی در شرایط لزوم افزود: با برقراری تعامل و ایجاد انسجام می‌توان مسائل را به راحتی و با سرعت بیشتر پیش برد که شهردار محمدیه با استفاده از تجربیات گذشته و همچنین برقراری و ارتباط نزدیک با اعضای شورای شهر و مدیران استانی در خصوص مدیران استانی در خصوص خدمت رسانی به مردم تلاش مضاعفی را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در عزل و نصب‌ها به هیچ وجه نگاه سیاسی نداشته است، افزود: نگاه ما در انتخاب مدیران صرفاً داشتن ویژگی عملیاتی و اجرایی بودن مدیران بوده و همه بدانند که اولویت اول برای ما کار بوده و اولویت آخر نیز کار است و این خط مشی و سیاست ما در استان خواهد بود.

استاندار قزوین در پایان مراسم تصریح کرد: ضمن احترام به همه شخصیت‌ها، جناح‌ها و سلایق سیاسی، مبنا و اساس خدمت‌رسانی به مردم است و ما شعبه جناح و گروه‌های سیاسی نیستیم و این رویکرد جدی ما است و اساساً مکلف و موظف به خدمت به مردم هستیم.

انتهای پیام/2667/ی40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول