اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نوروز 93

نمایشگاه عکس در کاروانسرای میاندشت برگزار می‌شود

نمایشگاه عکس به مناسبت ایام نوروز از سوی حوزه هنری شاهرود در کاروانسرای میاندشت برگزار می‌شود.

نمایشگاه عکس در کاروانسرای میاندشت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، 46 اثر از 27 هنرمند عکاس خانه عکاسان حوزه هنری استان سمنان، از اول تا پانزدهم فروردین ماه سال 93 در محل کاروانسرای میاندشت میامی برای بازدید عموم مردم خصوصا مسافران و مهمانان نوروزی ارائه می‌شود.

بنا بر این گزارش، عادله امینیان با 6 اثر، احمد بازوی با دو اثر، علی بابایی با دو اثر، امیر حسین علی‌داقی با سه اثر، موسی‌الرضا رضاییان با چهار اثر، پژمان امینیان با یک اثر، منصوره قلیچی با یک اثر، علیرضا افتخارفر با یک اثر، محمدرضا کاشانی با یک اثر، مسعود جعفری با دو اثر و امید غیاث‌الدین با یک اثر در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

همچنین صفرا موتاب با یک اثر، نعمیه نعیمی با دو اثر، حسین بابایی با یک اثر، مسعود جامعی با یک اثر، مریم ابوالحسنی با یک اثر، محمد مهدی‌زاد با دو اثر، ناهید مسلمی با ‌یک اثر، اعظم نجفیان با یک اثر، حسین پرورش با یک اثر، رامین رمضان‌پور با یک اثر، سجاد حیدرزاده با یک اثر، یاسر قمی با دو اثر، سیدعبدالله تقوی با دو اثر، فاطمه زین‌الدین با دو اثر، عطاالله خلج با یک اثر، ساناز سبزواری با یک اثر و عباس سعدی با یک اثر در این نمایشگاه حضور دارند.

کاروانسرای میاندشت میامی در  محور پرتردد تهران- مشهد و در کیلومتر 103 جاده شاهرود- سبزوار واقع شده است.

این کاروانسرا حدود 25 هزار متر مربع عرصه و 17 هزار متر مربع زیربنا دارد و شامل سه کاروانسرای متصل به یکدیگر است که در امتداد غرب به شرق در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند که دو کاروانسرای آن از بناهای دوره قاجار و کاروانسرای دیگر آن مربوط به دوره شاه عباس اول صفوی است.

بر سردر کاروانسرای میانی، کتیبه‌ای منظوم به تاریخ 1290 است و بر سردر کاروانسرا غربی، کتیبه‌ای از تعمیرات سال 1291 خبر می‌دهد.

مجموعه کاروانسرای میاندشت 14 شهریور 1336 به شماره‌ 1439 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند از اول تا پانزدهم فروردین ماه سال 93 همه روزه از ساعت هشت صبح تا 24 به کاروانسرای میاندشت مراجعه کنند.

انتهای پیام/2249/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول