اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی:

برای کاهش زمین‌خواری در سال 93 برنامه ویژه داریم

رئیس پلیس آگاهی با بیان اینکه از برنامه‌های اصلی ما در سال 93 تقویت مشارکت سازمان‌های دولتی گفت: برای کاهش زمین‌خواری در سال 93 برنامه ویژه داریم همچنین آموزش کارکنان دولت در راستای تولید امنیت را بر عهده داریم.

برای کاهش زمین‌خواری در سال 93 برنامه ویژه داریم

به گزارش خبرنگار فارس از شهرستان ساری، سیدحسن بتولی در حاشیه بازدید از قرارگاه نوروزی پلیس در مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال نو را به همه هموطنان به ویژه مردم مؤمن و خونگرم مازندران تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به اینکه امنیت، سلامت و نشاط در سایه نظم و قانون شعار نوروزی سال 93 نیروی انتظامی افزود: اگر امنیت حاصل شود جامعه از نظر روحی و روانی در سلامت به سر می‌برد.

بتولی با بیان اینکه در سال 92 در بسیاری جرایم کاهش وقوع را شاهد هستیم ادامه داد: نرخ قتل در کشور 2.6 درصد در صدهزار نفر است در حالیکه این نرخ در آمریکا بیش از 15 نفر است و این نشان می‌دهد فرهنگ جامعه ما اصیل، انسانی و اسلامی است.

این مسئول با بیان اینکه تا 90 درصد در قتل‌ها افزایش کشف داریم ادامه داد: اما این کشف‌ها عامل بازدارنده برای کاهش جرم نیست.

وی با اشاره به اینکه در سرقت‌های خرد که عامل آن در اغلب موارد بیکاری و اعتیاد است گفت: در بعضی استان‌ها افزایش جرم در سرقت‌های خرد داشته‌ایم.

بتولی با بیان اینکه در اسفند ماه 92 نسبت به اسفند ماه سال گذشته کاهش پنج درصدی وقوع جرم در مازندران را داشتیم ادامه داد: با حضور سردار جعفری‌نصب در مازندران شاهد کاهش جرم در بسیاری موارد بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه از برنامه‌های اصلی ما در سال 93 تقویت مشارکت سازمان‌های دولتی گفت: برای کاهش زمین‌خواری در سال 93 برنامه ویژه داریم همچنین آموزش کارکنان دولت در راستای تولید امنیت را بر عهده داریم.

بتولی خاطرنشان کرد: در مازندران شاهد زمین‌خواری هستیم که البته اقدام سازمان ثبت در کاهش زمین‌خواری مؤثر بوده است.

وی با اشاره به کاهش آمار سرقت از بانک‌ها گفت: این سرقت‌ها انگشت‌شمار شده است.

بتولی با بیان اینکه مشکل ما در بحث سرقت‌های کوچک است ادامه داد: احکام قضایی می‌تواند نقش مهمی در بازدارندگی داشته باشد.

رئیس پلیس آگاهی با اشاره به کاهش پنج درصدی سرقت در مازندران نسبت به سال گذشته یادآور شد: فرماندهی انتظامی استان فرمانده‌ای زنده‌ای است که توانسته روند جرم را کاهش دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره کلاهبرداری‌ها گفت: نقش قربانی کمتر از مجرم نیست زیرا زیاده‌خواهی فرد توسط مجرم تحریک می‌شود و با پای خود به این جریان وارد می‌شوند.

وی همچنین با بیان اینکه افرادی که قصد مسافرت دارند حتماً خانه‌های خود را به کسی بسپارند یادآور شد: شگرد روشن گذاشتن لامپ از سوی مجرمان شناخته شده است.

انتهای پیام/86007/ع40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول