اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله سعیدی:

برای شیعیان در باطن مصیبت حضرت زهرا(س) خیر و برکت است

امام جمعه قم با اشاره به اینکه آغاز سال جدید که با نام حضرت فاطمه(س) گره خورده است را به فال نیک می‌گیریم گفت: گرچه مصیبت سخت است ولی در باطن مصیبت حضرت زهرا(س) برای شیعیان خیر و برکت است.

برای شیعیان در باطن مصیبت حضرت زهرا(س) خیر و برکت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه شهرک معارفی در حرم حضرت معصومه (س) در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هر سال دوستان ما در این مجموعه به همراه مجموعه‌هایی که در این زمینه دارای تجربه و تبحر هستند تلاش‌های وسیعی انجام می‌دهند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به اخلاص و صفا و صمیمیت و پشتکاری که در این مجموعه‌ها وجود دارد گفت: توجه به منبع لایزال ولایی به برکت و جلوه کار آن‌ها افزوده است.

امام جمعه قم بیان کرد: بعد از توجه به حضرت ولی عصر(عج) و حضرت معصومه(س) باید از این مجموعه تشکر کنم که با این بینش و این روش در تلاش برای آشنا ساختن مردم با معارف الهی هستند.

وی تصریح کرد: بینش آن‌ها الهی و ولایی است و البته روش آن‌ها بر پایه سرگرم کردن مردم نیست بلکه آموزش در لباس نمایش است که بسیار ارزش دارد.

سعیدی با اشاره به اینکه هدف اصلی از حضور در حرم حضرت معصومه (س) زیارت بی بی و آشنا شدن با اهداف او است گفت: اینجا حرم اهل بیت (ع) است و همه اهل بیت(ع) در اینجا حضور دارند و هر کاری که در اینجا برگزار می‌شود بایدهدف بلند آن بزرگوار همراه باشد.

وی با بیان اینکه زائری که برای زیارت به اینجا می‌آید با خود کودک و نوجوانی به همراه دارد عنوان کرد: این نمایشگاه برای همه فرصتی ایجاد کرده و برای مؤمنین فرصت خوبی است ولی برای شیطان صفتان و مهاجمان فرهنگی یک تهدید به شمار می‌رود.

امام جمعه قم ادامه داد: انشاء‌الله خداوند این کار را قبول کند و بتوانیم معارف اهل بیت (ع) را با این روش‌ها به مخاطبین منتقل کنیم.

وی بیان کرد: کسانی که در این کار زحمت کشیده‌اند یا از نظر سن جوان هستند یا از نظر روح و این برنامه‌ها زاییده فکر و تلاش و ایده‌های آنهاست و کار آن‌ها بسیار ارزشمند است.

سعیدی در ادامه با اشاره به اینکه پایان سال 92 و آغاز سال 93 با شهادت حضرت فاطمه(س) مصادف است گفت: زیبنده است که ملت ما با حضرت ولی عصر(عج) همدردی کنند و همدردی با آن امام عزیز تأثر و محزون شدن در این مصیبت بزرگ است.

وی تصریح کرد: باید عهد ببندیم که در آغاز سال جدید بتوانیم اهداف ولی عصر(عج) را با هدایت رهبر انقلاب پیگیری کنیم.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه آغاز سال جدید که با نام حضرت فاطمه(س) گره خورده است را به فال نیک می‌گیریم گفت: گرچه مصیبت سخت است ولی در باطن مصیبت حضرت زهرا(س) برای شیعیان خیر و برکتی است که از طریق اقامه عزا برای آن بزرگوار و شناخت سبک زندگی آن حضرت شیعیان می‌توانند به حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) برسند چرا که حضرت فاطمه(س) الگوی فرزندشان حضرت مهدی(عج) هستند.

انتهای پیام/2258/ل40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول