اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ برتر هندبال

نوار ناکامی‌های صبا با غلبه بر کاسپین قطع می‌شود / انجام بازی آتی صبا 21 فروردین

صبایی‌ها قصد دارند به تلافی شکست مقابل کاسپین قزوین، میهمان خود را در قم با شکست مواجه کنند و نوار ناکامی‌ها را پاره کنند.

نوار ناکامی‌های صبا با غلبه بر کاسپین قطع می‌شود / انجام بازی آتی صبا 21 فروردین

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بازی نیم فصل اول و دوم تیم که در قزوین به انجام رسید در جریان برگزاری رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، نوار شکست‌های متوالی تیم هندبال کاسپین قزوین با پیروزی مقابل تیم صبای قم پاره شد و حالا صبایی‌ها قصد دارند به تلافی آن باخت، میهمان خود را در قم با شکست مواجه کنند.

نگاهی به نتایج به دست آمده در هفته‌های سپری شده از لیگ این فصل نشان می‌دهد که در هفته ششم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور شاگردان محمد باقری در تیم هندبال کاسپین قزوین که به نوعی در هفته‌های گذشته طعم پیروزی را نچشیده بودند، بسیار پرانگیزه ظاهر شدند و موفق شدند در یک بازی نزدیک و حساس با نتیجه 30 بر 26 تیم صبا را دست خالی به سمت قم بدرقه کنند.

حالا بازیکنان تیم هندبال صبای قم که در چهار دیدار گذشته خود از دور برگشت لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور رنگ پیروزی را ندیده‌اند، قصد دارند با کسب نخستین پیروزی خانگی این فصل خود به طور موقت از زیر فشار خارج شوند و با به دست آوردن روحیه از دست رفته عزم خود را برای پیروزی در دیدارهای آینده لیگ برتر جزم کنند.

رقابت‌های این فصل لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در حالی با حضور 10 تیم برگزار می‌شود که طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون هندبال، این مسابقات به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود و با توجه به انصراف تیم هندبال مس پارس فلاورجان دیگر نیازی نیست که در هر هفته یک تیم استراحت ‌کند و هر هفته پنج دیدار برگزار می‌شود.

نگاهی به عملکرد صبای قم در این فصل نشان می‌دهد که این تیم نتایج خوبی کسب نکرده اما در دیدار خانگی برابر تیم کاسپین قزوین که 21 فروردین ماه در قم برگزار می‌شود، برای استفاده از امتیاز باید مورد حمایت جدی هواداران و هندبال‌دوستان قمی باشد و با حمایت یکپارچه و بی‌دریغ آنها هم باخت نیم فصل اول را برابر نماینده قزوین تلافی کنند و هم به نخستین برد خود در دیدارهای خانگی این فصل دست یابند.

به طور حتم تیم هندبال صبای قم که نخستین فصل حضور خود را در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور تجربه می‌کند، با توجه به اینکه تجربه لازم و کافی را برای حضور در این مسابقات به دست آورده است، انتظار می‌رود در دیدار مقابل نماینده قزوین دو امتیاز را کسب کند و در بازی‌های باقیمانده با برنامه‌ریزی بهتری به مصاف رقیبان خود برود و امتیازهای از دست رفته را جبران کند.

تیم هندبال صبای قم که بودجه تیمی خود را در فصل جاری مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با رقم ناچیزی نسبت به سایر تیم‌های مدعی و قدرتمند لیگ بسته، با ترکیبی از بازیکنان بومی و غیربومی گام به این رقابت‌ها گذاشته است.

انتهای پیام/78002/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول