اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن 63 کیلوگرم

انتخاب کشتی‌گیر نوجوان قمی برای اعزام به جام بین‌المللی آذربایجان

مربی تیم نوجوانان هیئت کشتی استان قم گفت: فرنگی کار نوجوان قمی در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی اعزامی کشورمان به رقابت‌های بین‌المللی جام فدراسیون آذربایجان قرار گرفت.

انتخاب کشتی‌گیر نوجوان قمی برای اعزام به جام بین‌المللی آذربایجان

ناصر مهرآراء تهرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: این کشتی‌گیر مستعد و نوجوان قمی حسین ابراهیمی است که با قرار گرفتن در جایگاه سوم موفق به کسب نشان برنز رقابت‌های کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان کشور شد و حالا برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی جام فدراسیون کشتی آذربایجان برگزیده شده است.

وی یادآور شد: در واقع می‌توان گفت که با انتخاب 4 کشتی‌گیر قمی برای اعزام به رقابت‌های بین‌المللی در کشورهای ترکیه و آذربایجان، روند موفقیت‌های کشتی به عنوان یکی از رشته‌های موفق و با سابقه ورزش در قم بار دیگر ادامه پیدا کرد.

مربی تیم نوجوانان هیئت کشتی استان قم افزود: به غیر از محمدجواد رضایی در وزن 42 کیلوگرم، حسین ابراهیمی نیز در وزن 63 کیلوگرم برای حضور در مسابقات بین المللی جام فدراسیون کشتی آذربایجان انتخاب شده در حالی که این کشتی گیر در مسابقات قهرمانی کشور و همچنین انتخابی نهایی تیم ملی خوش درخشید.

وی ابراز داشت: در پایان این دوره از رقابت‌های کشتی فرنگی مرحله نهایی انتخابی تیم ملی نوجوانان که کشتی‌گیران مدعی از سراسر کشور حضور داشتند، تیم اعزامی نوجوانان هیئت کشتی استان قم در حالی موفق به کسب نشان برنز وزن 63 کیلوگرم شد که این مدال را حسین ابراهیمی کسب کرد.

تهرانی افزود: در وزن 63 کیلوگرم این دوره از مسابقات کشتی مرحله نهایی انتخابی تیم ملی پسران نوجوان کشور حسین ابراهیمی جوان آینده‌دار کشتی قم با وجود ارائه مبارزات دیدنی، بعد از مهدی زیدوند از تیم خوزستان (الف) و هاشم محمودی از اردبیل، در جایگاه سوم ایستاد.

وی یادآور شد: این موفقیت برای کشتی‌گیر آینده‌دار قمی در حالی به دست آمد که مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان پسر کشورمان با هدف شناخت برترین‌های کشور در اوزان دهگانه به انجام رسید و در نهایت نفرات برتر هر وزن برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که اردیبهشت‌ ماه در تایلند و قهرمانی جهان که مرداد ماه در اسلوونی برگزار می‌شود، انتخاب شدند.

مربی تیم نوجوانان هیئت کشتی استان قم ابراز داشت: رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام فدراسیون آذربایجان روزهای 30 فروردین تا اول اردیبهشت ماه در شهر باکو آذربایجان برگزار می‌شود و از قم نیز 2 کشتی‌گیر نوجوان به این مسابقات اعزام می‌شوند و امیدوار هستیم که سال 1393 را با کسب مدال از این پیکارها و همچنین مسابقات جام پیروزی در ترکیه آغاز کنیم.

انتهای پیام/78002/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول