اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن 42 کیلوگرم

کشتی‌گیر قمی به رقابت‌های بین‌المللی باکو اعزام می‌شود

مربی قمی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان از انتخاب فرنگی‌کار قمی برای اعزام به رقابت‌های بین‌المللی باکو در آذربایجان خبر داد.

کشتی‌گیر قمی به رقابت‌های بین‌المللی باکو اعزام می‌شود

روح‌الله میکائیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در وزن 42 کیلوگرم کشتی‌گیر قمی برای اعزام به رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در رده سنی نوجوانان به میزبانی شهر باکوی کشور آذربایجان انتخاب شده است.

وی ادامه داد: این کشتی‌گیر آینده‌دار قمی محمدجواد رضایی است که طی دو سال اخیر موفق به کسب مقام در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور شده و اخیرا در مرحله نهایی رقابت‌های کشتی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشور نیز نایب قهرمان شد.

مربی قمی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان افزود: با توجه به اینکه مسابقات جهانی و آسیایی سال 2014 پیش روی کشتی‌گیران کشورمان در رده‌های سنی مختلف است، برترین‌ها در انتخابی‌ نهایی شناسایی شده‌اند تا تیم‌های ملی در تمام رده‌های سنی با قدرت به مصاف حریفان بروند.

وی یادآور شد: خوشبختانه با حضور درخشان کشتی‌گیران قمی در این انتخابی‌ها یک بار دیگر روند توفیقات یکی از رشته‌های پرمدال و باسابقه ورزش در قم در میادین داخلی و برون‌مرزی این بار در پیکارهای کشوری استمرار پیدا کرده و طی آن کشتی‌گیر نوجوان و آینده‌دار قمی بعد از کسب مقام نایب قهرمانی مرحله نهایی پیکارهای کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان کشورمان برای اعزام به رقابت‌های بین‌المللی باکو در کشور آذربایجان انتخاب شده است.

میکائیلی تصریح کرد: کشتی در بین ورزش‌های مختلف که در استان قم فعال است، استعدادهای فراوان و البته طرفداران خاصی دارد و ورزشکاران توانمندی به صورت جدی و در سطح حرفه‌ای در بخش قهرمانی این رشته در قالب رقابت‌های لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: در طول سال کشتی‌گیران قمی در رده‌های سنی مختلف به پیکارهای قهرمانی و لیگ این رشته‌ اعزام می‌شوند و در سال‌ جاری موفقیت‌های قابل توجهی را در سطح لیگ و مسابقات کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی کشور برای ورزش استان قم کسب کرده‌اند.

میکائیلی عنوان داشت: یکی از رده‌های سنی که کشتی‌‌گیران موفقی در آن فعالیت می‌کنند، رده سنی نوجوانان است که رقابت‌های آن در سطح انتخابی تیم ملی در اوزان مختلف به میزبانی خانه کشتی تهران به انجام رسید و محمدجواد رضایی در وزن 42 کیلوگرم برای دومین سال متوالی بین برترین‌های این وزن قرار گرفت و خوشبختانه برای اعزام به مسابقات بین‌المللی باکو در کشور آذربایجان برگزیده شد.

مربی تیم کشتی فرنگی قم و عضو کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان افزود: بعد از اینکه تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان از رقابت‌های بین‌المللی جام پیروزی در ترکیه بازگردد با ترکیبی متفاوت با حضور محمدجواد رضایی و حسین ابراهیمی از قم در روزهای 30 فروردین تا اول اردیبهشت به جام فدراسیون کشتی آذربایجان اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول