اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور محرومیت‌زدایی از روستاهای خنافره شادگان

قرارگاه جهادی علمدار مازندران در خنافره شادگان مستقر شد

مسئول روابط عمومی قرارگاه جهادی علمدار استان مازندران گفت: با استقرار این قرارگاه در منطقه خنافره شادگان برای رفع محرومیت روستاهای این بخش تلاش جدی صورت می‌گیرد.

قرارگاه جهادی علمدار مازندران در خنافره شادگان مستقر شد

محمدرضا صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: پس از استقرار تیم شناسایی قرارگاه جهادی علمدار استان مازندران در منطقه خنافره شادگان و بازدید از این منطقه محروم در بهمن‌ماه سال جاری، این قرارگاه برای آغاز کار جهادی خود در این منطقه مستقر شد.

وی خاطرنشان کرد: این قرارگاه برای دومین سال متوالی در منطقه خنافره شادگان حضور پیدا می‌کند و تلاش دارد تا بتواند ضمن به فعل درآوردن ظرفیت موجود به محرومیت‌زدایی در این منطقه نیز بپردازد.

مسئول روابط عمومی قرارگاه جهادی علمدار استان مازندران یادآور شد: در همین راستا یک تیم متشکل از دانشجویان کارشناس در عرصه‌های عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و کشاورزی به شهرستان شادگان اعزام شده است.

صادقی افزود: این تیم در ایام تعطیلات نوروز اقدام به حرکتی جهادی و تلاش در راستای زدودن محرومیت از چهره این منطقه می‌کند.

وی اذعان داشت: تیم قرارگاه جهادی علمدار مازندران با حضور و استقرار در روستاهای گرمه خروسی و حدبه بخش خنافره شادگان به منظور رفع محرومیت از چهره این منطقه تلاش جدی می‌کنند.

مسئول روابط عمومی قرارگاه جهادی علمدار مازندران در ادامه با اشاره به نقش برگزاری این اردوها در محرومیت‌زدایی از مناطق محروم، بیان داشت: دانشجویان بدون در نظر گرفتن موقعیت‌های علمی و اجتماعی در عرصه‌های مختلف و انگیزه‌های مادی در این اردوها شرکت می‌کنند.

صادقی افزود: دانشجویان بسیجی در اوقات فراغت خود به جای تفریح و حضور در کنار خانواده به مناطق محروم می‌روند و با اقشار مستضعف زندگی و فضای محرومیت را از نزدیک لمس و درک می‌کنند.

وی یکی از کارکردهای پنهان این‌گونه اردوها را توجه دانشجویان پس از طی کردن دوران تحصیل و حضور در عرصه مدیریتی، به اقشار مستضعف جامعه دانست و تصریح کرد: دانشجویان با شرکت در این اردوهای جهادی ضمن ابراز محبت و همدردی با اقشار محروم، می‌توانند پل ارتباطی بین مسئولان و مردم مناطق محروم محسوب شوند.

مسئول روابط عمومی قرارگاه جهادی علمدار مازندران، در پایان به دیگر اثرات مثبت اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: جوانان بسیجی سفیران خدمت، کار و تلاش در کنار تحصیل و تذهیب هستند و این اردوها موجب ترویج فرهنگ کار و تلاش می‌شود.

انتهای پیام/72016/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول