اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جزیره خارگ

نمایشگاه «علقمه شهدای نیروی دریایی منطقه دوم سپاه» برپا شد

به همت ناو تیپ ذوالفقار نیروی دریایی منطقه دوم سپاه نمایشگاهی با عنوان «علقمه شهدای نیروی دریایی منطقه دوم سپاه» در جزیره خارگ برپا شد.

نمایشگاه «علقمه شهدای نیروی دریایی منطقه دوم سپاه» برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسئول نمایشگاه راهیان نور دریایی خلیج فارس صبح امروز در حاشیه نمایشگاه «علقمه شهدای نیروی دریایی منطقه دوم سپاه» گفت: در این نمایشگاه که به همت ناو تیپ ذوالفقار سپاه جزیره خارگ در 60 متر مربع برپا شده صحنه‌هایی نمادین از نخلستان‌های کوفه، بیت‌الاحزان، کوچه‌های بنی‌هاشم، بیت‌الزهرا، قبرستان بقیع، تابوت امام حسن (ع)، خیمه‌گاه اباعبدالله (ع)، شط فرات، خرابه شام، قتلگاه، گهواره علی‌اصغر (ع) و بازسازی صحنه‌هایی از مناطق عملیاتی به نمایش درآمده است.

ظهراب محمدپور ادامه داد: علاوه بر این، یک نمایشگاه دیگر به ابعاد 240 متر مربع مربوط به ایثارگری‌های رزمندگان در دفاع از جزیره استراتژیک خارگ و بخشی از دستاوردها و توانمندی‌های فعلی نیروهای نظامی، شرکت‌ها، ادارات و موسسات مستقر در جزیره است که در یک بیمارستان زیرزمینی باقیمانده از دوران دفاع مقدس برپا شده و دارای 11 غرفه است.

وی تصریح کرد: سه غرفه از این نمایشگاه مربوط به ناوتیپ سپاه جزیره خارگ است که در آن نمایشگاه کتاب، بازسازی نبرد مستقیم شهید مهدوی و همرزمانش با آمریکای جنایتکار توام با روایت‌گری، آمریکاشناسی و پخش فیلم در معرض دید عموم قرار گرفته است.

محمدپور یادآور شد: این نمایشگاه تا دوازدهم فروردین‌ماه سال آینده برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

انتهای پیام/66006/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول