اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نوروز فاطمی صورت می‌گیرد

بازدید رایگان زائران از مراکز فرهنگی تاریخی شهر قم

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از بازدید رایگان زائران و مسافران در ایام نوروز از مراکز تاریخی، فرهنگی و هنری شهر قم خبر داد.

بازدید رایگان زائران از مراکز فرهنگی تاریخی شهر قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سعید امراللهی با اشاره به اینکه اتوبوسرانی ویژه ایام نوروز خدمات خاصی را برای ارائه به زائران و مجاوران شهر قم در نظر گرفته است، گفت: در این ایام 2 دستگاه اتوبوس به امر گردشگری اختصاص داده شده است.

وی گفت: این اتوبوس‌ها با محوریت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری قم و هماهنگی به عمل آمده با کمیته اسکان آموزش و پرورش و کمپ‌های نوروز نسبت به برگزاری تورهای نیم روزی برای بازدید از اماکن مقدس، مذهبی، تاریخی و گردشگری قم اقدام می‌کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم در ادامه اظهار کرد: برای استفاده میهمانان و زائران راهنمای تور در اتوبوس‌های گردشگری حضور داشته و اطلاعات لازم را ارائه می‌دهد.

وی تاکید کرد: امیدواریم که با بستر فراهم شده بتوانیم ضمن بهره‌مندی زائران از فرصت حضور در شهر مقدس قم نسبت به معرفی پیشینه اسلامی، فرهنگی و تاریخی ام‌القرای جهان تشیع اهتمام داشته باشیم.

انتهای پیام/2258/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول