اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم مطرح کرد

فعالیت شبانه شبکه شش گانه تاکسی بیسیم در قم

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: شبکه شش گانه تاکسی بیسیم شب‌‌ها آماده خدمت‌رسانی است و مردم می‌توانند در هنگام شب این خدمات را دریافت کنند.

فعالیت شبانه شبکه شش گانه تاکسی بیسیم در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی عزتی با اشاره به فعالیت شبانه روزی شبکه تاکسی بیسیم اظهار کرد: شبکه شش گانه تاکسی بیسیم در قالب شماره‌های  1828، 1829، 1833، 1838 و 21000 به صورت شبانه‌روزی فعال است.

وی خاطرنشان کرد: این شبکه به صورت شبانه‌روزی فعال شده تا مردم در هر ساعت از شبانه‌روز در زمینه تامین وسیله نقلیه با مشکل مواجه نشوند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم عنوان داشت:‌ شهروندان در صورت تماس با این شبکه و ارائه آدرس‌ ، ماشین‌هایی برای آنها در نظر گرفته شده  و به محل اعزام می‌شوند.

وی یادآور شد: برخی افراد تقاضای وجود تاکسی در مقابل کلانتری‌ها و بیمارستان‌ها را در هنگام شب دارند، در صورتی که با راه‌اندازی شش شبکه تاکسی بیسیم نیازی به این مسئله وجود ندارد.

عزتی با بیان اینکه 5 هزار و 700 تاکسی در سطح شهر وجود دارد گفت: هر تاکسی باید روزانه هشت ساعت کار کند که هر راننده بر اساس تمایل ساعت‌های مختلف را برای پر کردن هشت ساعت کار خود انتخاب می‌کند.

وی عنوان داشت: با راه‌اندازی سیستم هوشمند در تاکسی‌رانی نظارت بیشتری بر فعالیت تاکسی‌ها صورت می‌گیرد و میزان فعالیت تاکسی‌ها در طول شبانه‌روز ارزیابی می‌شود.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول