اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آتش‌نشانی کاشان:

کاشان چهارشنبه آخر سال کم‌حادثه‌ای را سپری کرد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از کم‌حادثه بودن چهارشنبه آخر سال در این شهرستان خبر داد.

کاشان چهارشنبه آخر سال کم‌حادثه‌ای را سپری کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مجتبی ولی‌پناه صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی کاشان امسال با برنامه‌ریزی‌های ویژه و با استقرار 12 تیم عملیاتی آماده ارائه خدمات ایمنی و امدادرسانی در حوادث شب چهارشنبه سوری بود تا به خوبی و به موقع بتواند به یاری شهروندان در حوادث احتمالی بشتابد.

وی افزود: خوشبختانه تعداد فقط دو مأموریت انجام گرفته آتش‌نشانان کاشان در این شب، بیانگر بدون حادثه بودن این شهر در شب چهارشنبه آخر سال است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان حضور والدین در کنار فرزندانشان را در کاهش حوادث شب چهارشنبه پایان سال  در این شهرستان مؤثر خواند و خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش‌های اعلام شده از حوادث این شب فقط دو مورد آتش‌سوزی، ناشی از آتش زدن ضایعات و لاستیک بوده است و گزارش مصدومیتی در عملیات‌های انجام گرفته آتش‌نشانان گزارش نگردیده است.

وی نقش فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی این سازمان، در راستای ترویج فرهنگ ایمنی شهروندان را از انجام برنامه‌های مهم قلمداد کرد و گفت: برگزاری دوره‌های آموزش پیشگیری از حوادث و سوانح و نحوه مقابل با آنها در مدارس، چاپ و توزیع پوستر، نصب تابلوهای هشداردهنده نکات ایمنی در معابر سطح شهر و پخش توصیه‌های ایمنی از تلویزیون‌های شهری و درج در جراید و سایت‌های خبری از عوامل کاهش حوادث امسال بوده است.

به گفته وی در مجموع امسال، شب چهارشنبه آخر سال را با همکاری شهروندان در کنار نیروهای امدادی و انتظامی به خوبی و بدون حوادث پشت سر گذاشتیم که بسیار حائز اهمیت است و از مشارکت قابل تحسین شهروندان در این زمینه تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/2406/س30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول