اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان

برگزیدگان استانی مسابقات قرآن بسیج قم معرفی شدند

مسئول برگزاری مسابقات قرآنی معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان قم اسامی برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن کریم حلقه‌های تربیتی صالحین را اعلام کرد.

برگزیدگان استانی مسابقات قرآن بسیج قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت الاسلام سید محمد باقر اکبری با اعلام زمان اجرای مسابقات گفت: این مسابقات با حضور برگزیدگان مرحله ناحیه‌ای در مرکز آموزشی آیت الله سعیدی قم برگزار شد.

وی به اسامی منتخبین مسابقات قرآن اشاره کرد و گفت: در رشته حفظ کل قرآن کریم احمد و مهدی معتمدی از حوزه دو شهید قربانی به مقام‌های اول و سوم رسیدند و علی نظرزاده بسیجی حوزه 13 عنوان رتبه دوم را از آن خود کرد.

اکبری با اعلام نتایج مسابقات حفظ 20 جزء گفت: در این رشته سید حیدر حسینی طاهر و محمد نیکخواه از حوزه چهار رتبه‌های اول و سوم را کسب نمودند و سید جواد خضری بسیجی حوزه پنج شهید رجایی  موفق به کسب رتبه دوم شد.

وی با بیان اینکه در رشته حفظ 10 جزء محمد رضا امیرخانی از ناحیه بسیج دانشجویی به عنوان نفر اول انتخاب شد، به نفرات برگزیده حفظ پنج جزء اشاره کرد و ادامه داد: محمد باقر رضایی منفرد از حوزه چهار، محمد مهدی کربلایی از حوزه پنج و یاسر حاجی عسکری از حوزه 25 حائز بیشترین امتیاز این رشته شدند.

مسئول برگزاری مسابقات قرآنی معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان قم آخرین رشته مسابقات حفظ را حفظ جزء سی ام قرآن کریم عنوان کرد و بیان داشت: در این رشته حسین حسینی و محمد معتقدی از حوزه پنج به مقام اول و سوم رسیدند و محمد حسین رمضانی از ناحیه امام رضا(ع) به عنوان نفر دوم برگزیده شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم در رشته قرائت ابراز داشت: در مسابقات قرائت بالای 16 سال مجتبی شعاعی، از حوزه 16 و امیر حسین فتحعلی و ‌هاشم کوهی از حوزه چهار شهید ورزنده به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

اکبری ادامه داد: در رشته قرائت زیر 16 سال نیز محمد مهدی اجرایی و امیرحسین رجبی از حوزه چهار به مقام‌های اول و سوم رسیدند و علی محمد قلی از حوزه یک شهید ابراهیمی عنوان نفر دوم را از آن خود کرد.

وی در پایان به نتایج مسابقات مفاهیم اشاره کرد و یادآور شد: در مسابقه مفاهیم اجزاء یازدهم تا پانزدهم قرآن کریم، مهدی نیکو صحبت ایرانی و محمد کثیری از حوزه چهار شهید ورزنده نفرات اول و دوم شناخته شدند و حجت قهرمانی از حوزه پنج شهید رجایی نیز عنوان رتبه سوم را از آن خود کرد.

انتهای پیام/78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول