اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم خبر داد

آغاز اجرای طرح امداد نوروزی در جهرم

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم از آغاز طرح امداد نوروزی 93 در این شهرستان خبر داد.

آغاز اجرای طرح امداد نوروزی در جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، محمدرضا خوشرو با اشاره به اینکه واحدهای مختلفی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی در این دانشگاه فعال می‌شوند که یکی از مهمترین این واحدها مدیریت اورژانس و فوریت‌های پزشکی است اظهار داشت: ‌طرح امداد نوروزی در تمام محورهای برون‌شهری و درون‌شهری با همکاری دیگر دستگاه‌ها در قالب طرح امداد نوروزی 93 از 26 اسفند ماه جاری آغاز و تا 15 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد:‌ در این طرح 15 پایگاه شامل سه پایگاه شهری و 12 پایگاه جاده‌ای به همراه 15 آمبولانس و با 100 نیرو به مسافران نوروزی در صورت لزوم خدمات ارائه می‌دهند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم آمادگی کامل پایگاه‌های شهری و جاده‌ای و افزایش ذخیره تجهیزات و داروی مصرفی مورد نیاز پایگاه‌ها، آماده‌باش اتوبوس آمبولانس اورژانس 115 جهرم به منظور بالا رفتن توان پاسخگویی، تشکیل تیم‌های نظارت بر عملکرد پایگاه‌های اورژانس 115 را از جمله اقدامات در این ایام برشمرد.

خوشرو اضافه کرد: به نحوی برنامه‌ریزی کرده‌ایم که اکیپ‌های اورژانس در مکان‌های پرخطر جاده‌ای صبح‌ها از ساعت 8 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 20 استقرار دارند و دیگر ایام شبانه‌روز به صورت آماده‌باش خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود:‌ بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این ایام تمام اورژانس‌های بیمارستانی، اتاق‌های عمل و ستاد هدایت درمان این دانشگاه به صورت 24 ساعته برای هدایت احتمالی بیماران فعال است.

انتهای پیام/2448/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول