اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو تیم ربات پرنده دانشگاه آزاد اسلامی قزوین:

دانشگاه آزاد قزوین شانس اول قهرمانی در مسابقات روبوکاپ آزاد ایران 2014 است

عضو تیم ربات پرنده دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین شانس اول قهرمانی در مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران 2014 است.

دانشگاه آزاد قزوین شانس اول قهرمانی در مسابقات روبوکاپ آزاد ایران 2014 است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین سهیل حدادی در خصوص آماده سازی تیم ربات پرنده این دانشگاه گفت: پس از مسابقات روبوکاپ امیرکبیر که آبان ماه امسال برگزار شد و ما با همکاری تیم امدادگر MRL مقام اول را کسب کردیم، استارت کار را برای مسابقات ایران اوپن 2014 زدیم و با شناخت نقاط ضعف‌ ربات‌های خود، آن‌ها را تا حد زیادی برطرف کردیم.

وی اذعان داشت: با توجه به مسابقات آزاد ایران 2013 که نتیجه خوبی کسب نکردیم و سوم شدیم، مسابقات امسال برای ما جنبه‌ حیثیتی دارد، به همین دلیل به صورت شبانه‌روزی کار کردیم و به یاری خداوند دستاوردهای خوبی هم داشتیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در مسابقات سال 2014 اول شویم.

حدادی افزود: از آنجایی که هرچه سایز ربات کوچک‌تر باشد، امتیاز بیشتری خواهد داشت، ما نیز امسال بر روی سایز ربات کار کردیم و توانستیم آن را کوچک‌تر کنیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: از لحاظ مکانیکی و نرم‌افزاری نیز ربات را تغییر دادیم و در واقع یک انقلاب در ساختار ربات‌های پرنده ایجاد کردیم، چراکه قصد داریم آن را به صورت کاملا هوشمند راهی مسابقات کنیم.

انتهای پیام/2667/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول