اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی قزوین اعلام کرد

16 تا 24، شلوغ‌ترین ساعات آزادراه قزوین ـ رشت در نوروز

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: بر اساس مدل ترافیکی آزادراه قزوین ـ‌ رشت در نوروز سال‌های گذشته، ساعات 16 تا 24 هر روز شلوغ‌ترین ساعات تردد مسافران در این آزادراه در مسیر برگشت است.

16 تا 24، شلوغ‌ترین ساعات آزادراه قزوین ـ رشت در نوروز

جواد حق‌لطفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قزوین اظهار کرد: با بررسی الگوی ترافیکی سفرهای نوروزی طی سال‌های 91 و 92 از سوی کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی قزوین تعداد تردد، نوع، پراکندگی و ساعات اوج و ساعات مناسب برای سفر پیش‌بینی شده است.

وی اذعان داشت: در آزادراه قزوین ـ رشت در مسیر رفت صبح‌ها ساعات 10 تا 12 و بعد از ظهرها 16 تا 19 زمان اوج تردد بوده است و بر این اساس توصیه می‌شود مردم برای داشتن سفرهای مطمئن‌تر صبح‌ها در ساعات 6 تا 11 و بعد از ظهرها از 12:30 تا 15:30 در راه‌های قزوین تردد کنند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی قزوین عنوان کرد: در مسیر بازگشت نیز در همین آزادراه بیشترین میزان تردد بین ساعات 16 تا 24 به وقوع پیوسته و به همین دلیل ساعات 6 تا 16 برای عبور و مرور در این مسیر پیشنهاد می‌شود.

حق لطفی ساعات اوج تردد در مسیر رفت آزادراه قزوین ـ زنجان را 10 تا 19 و زمان پیشنهادی برای سفر در این مسیر را 6 تا 10 اعلام و اضافه کرد: در عکس این مسیر نیز ساعات 13 تا 21 به عنوان اوج ترافیک ثبت شده و بر پایه این اطلاعات زمان پیشنهادی برای عبور و مرور در این مسیر ساعات 6 تا 13 است.

این مقام مسئول با بیان اینکه زمان اوج تردد در مسیرهای رفت و برگشت آزادراه قزوین-تهران بین ساعات 9:30 تا 24 و ساعات مناسب برای سفر بین 6 تا 9:30 است، یادآور شد: از آنجا که آزادراه قزوین ـ کرج یکی از مهمترین آزادراه‌های کشور و تمام طول آن به سیستم روشنایی مجهز است، استثنائا در این آزادراه پیشنهاد می‌شود مسافران در ساعات تاریکی شب نیز تردد داشته باشند.

وی اظهار امیدواری کرد هموطنان از اقصی نقاط کشور و مردم استان با استفاده از ساعات پیشنهادی، سفرهای بی خطری داشته باشند و از تعطیلات نوروز بیشترین و بهترین استفاده را ببرند.

انتهای پیام/77011/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول