اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی

صبای قم از سد راه‌آهن گذشت

تیم فوتبال صبای قم در راه کسب آمادگی برای دیدار هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موفق به شکست راه‌آهن شهرری شد.

صبای قم از سد راه‌آهن گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که صبای قم در 27 هفته رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را با کسب 28 امتیاز پشت سر گذاشته و هم‌اکنون در مکان یازدهم جدول قرار گرفته است اکنون این تیم مهیای دیدار حساس هفته آینده با ذوب‌آهن اصفهان می‌شود.

به همین خاطر صبایی‌ها بلافاصله بعد از بازی با تیم ملی فوتبال جوانان که یک بازی دوستانه بود و برای آن‌ها تساوی 2 بر 2 را به دنبال داشت در دیداری تدارکاتی به منظور محک میزان آمادگی بازیکنان خود به مصاف تیم فوتبال راه‌آهن شهرری رفتند و توانستند در این دیدار حریف را با نتیجه 2 بر یک شکست دهند.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و راه‌آهن شهرری در راه کسب آمادگی هر 2 تیم به منظور حضور در بازی‌های پیش روی خود در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در ورزشگاه اختصاصی راه‌آهن در شهرک اکباتان تهران برگزار شد.

در این دیدار عبدالصمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال صبای قم تقریباً از بازیکنانی که قصد دارد در دیدار هفته آینده برابر ذوب‌آهن اصفهان استفاده کند در این دیدار بهره برد و در نهایت تیمش موفق به کسب برتری در این مسابقه تدارکاتی شد.

از سوی دیگر منصور ابراهیم‌زاده سرمربی با دانش تیم فوتبال راه‌آهن شهرری که تیمش در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور صبا را تعقیب می‌کند مانند مرفاوی از بازیکنان اصلی خود در این دیدار بهره برد تا هر 2 تیم بیش از پیش مهیای رویارویی پرقدرت با حریفان شوند.

بازی در حالی برگزار شد که نیمه نخست مهم‌ترین اتفاق را بازیکنان با انگیزه و آماده تیم فوتبال صبای قم رقم زدند و توانستند در میان ناباوری مدافعان و دروازه‌بان تیم راه‌آهن شهرری، توسط بازیکن فرصت‌طلب خود یعنی غلامرضا عنایتی به گل برتری دست یابند.

نیمه نخست دیدار دوستانه و تدارکاتی صبای قم و راه‌آهن شهرری با برتری یک بر صفر تیم فوتبال صبا به پایان رسید در حالی که در نیمه دوم ورق برگشت و این تیم فوتبال راه‌آهن شهرری بود که توسط رامین رضاییان بازیکن سابق صبا از روی نقطه پنالتی به گل رسید.

تیم فوتبال بزرگسالان صبای قم در حالی دیدار تدارکاتی با راه‌آهن شهرری را با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساند که در لحظات پایانی مجید هوتن گل برتری را به ثمر رساند تا صبای قم پنجشنبه هفته آینده یعنی هفتم فروردین‌ماه با تمام توان در قم میزبان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان باشد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول