اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان البرز خبر داد

توسعه بیش از 21 کیلومتر شبکه آبرسانی در البرز

مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان البرز از اجرای بیش از 21 کیلومتر توسعه شبکه آبرسانی در این شهرستان طی بهمن ماه سال جاری خبر داد.

توسعه بیش از 21 کیلومتر شبکه آبرسانی در البرز

حسن امامزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص عملکرد امور آب و فاضلاب شهری شهرستان البرز اظهار کرد: طی بهمن ماه سال جاری 21.295 کیلومتر توسعه شبکه آبرسانی در این شهرستان انجام شده است.

وی افزود: این در حالی است که تعهد امور آب و فاضلاب شهری شهرستان البرز برای توسعه شبکه در بهمن ماه سال جاری شش کیلومتر بوده است و این موضوع تحقق 354.9 درصدی تعهدات را نشان می‌دهد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان البرز اصلاح شبکه در این شهرستان و در مدت یاد شده را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: تعهد آبفای شهرستان البرز برای اصلاح شبکه در بهمن ماه امسال پنج کیلومتر بوده که 2.454 کیلومتر انجام شده و در واقع امور آبفا توانسته است 49.1 درصد از تعهدات خود را اجرایی کند.

امامزاده به تعویض کنتورهای خراب و دوره‌ای مشترکان آب و فاضلاب شهری شهرستان البرز اشاره و تصریح کرد: تعهد در نظر گرفته شده برای تعویض این دسته از کنتورها دو هزار و 935 فقره بوده است.

وی با بیان اینکه در مدت یاد شده دو هزار و 226 فقره از این کنتورها تعویض شده، اضافه کرد: این امر نشانگر عملی شدن 75.8 درصد از تعهدات امور آب و فاضلاب شهری شهرستان البرز است.

وی با بیان اینکه تعهد امور آبفای شهرستان البرز برای لوله گذاری فاضلاب در بهمن ماه معادل 12.5 کیلومتر بوده است، افزود: آبفای شهرستان البرز با اجرای 10.789 کیلومتر لوله گذاری فاضلاب توانسته است 86.3 درصد از تعهدات خود را در این زمینه محقق کند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان البرز عنوان کرد: این شهرستان همچنین در کنار موارد یاد شده، واگذاری انشعابات آب و فاضلاب را نیز در طول سال پیگیری و اجرا می‌کند.

گفتنی است، شهرستان البرز استان قزوین دارای پنج شهر الوند، محمدیه، بیدستان، نصرت آباد و شریفیه است که تمامی آنها زیر پوشش شرکت آبفای استان قزوین قرار دارند و این شرکت با ادارات مستقر در این شهرها تمام آنها را زیر پوشش خدمات خود دارد.

انتهای پیام/77011/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول