اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هندبالیست ساروی تیم ملی جوانان:

هندبال ساری هیچ فعالیتی ندارد

بازیکن ساروی تیم ملی هندبال جوانان کشورمان گفت: در سال‌های اخیر هندبال ساری هیچ گونه فعالیتی از خود نشان نداد.

هندبال ساری هیچ فعالیتی ندارد

علیرضا بکماز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در حال حاضر 13 سال فعالیت ورزشی در هندبال دارم که هندبال ساری را هیچ گاه این گونه ضعیف ندیدم.

وی با اشاره به اینکه هندبال ساری هیچ برنامه‌ای برای ادامه فعالیت و پیشرفت این ورزش در سطح استان ندارد، افزود: بازیکنان و علاقمندان این ورزش در مرکز استان به دلیل بی‌اعتنایی رئیس هیئت در سردرگمی کامل به سر می‌برند.

بازیکن تیم هندبال نیروی زمینی تهران در ادامه گفت: رئیس کنونی هیئت هندبال ساری از داوران خوب و مطرح لیگ برتر هندبال کشور است اما برای هندبال ساری در سال‌های اخیر کار خاصی انجام نداد.

بکماز با اشاره به استعدادهای خوب در ورزش هندبال در سطح ساری تصریح کرد: اگر مسئولان به این ورزش بها بدهند و حمایت بیشتری کنند علاقه‌مندانی به هندبال نیز بیشتر از گذشته می‌شود.

وی ابراز داشت: از مسئولان و رسانه‌ها می‌خواهیم که همچون رشته‌های ورزشی فوتبال، کشتی و ... به ورزش هندبال بها دهند تا عملکرد و فعالیت بازیکنان در رسانه‌ها بیشتر به چشم آید.

بکماز در پایان افزود: از مدیریت ورزش و جوانان ساری می‌خواهیم که فکری به حال ورزش هندبال ساری کند و ورزشکاران این رشته ورزشی را از بی‌توجهی نجات دهد.

به گزارش فارس، علیرضا بکماز بازیکن ساروی سابقه بازی در تیم ملی هندبال جوانان، شهرداری کرمان، شهرداری تبریز و نیروی زمینی تهران را دارد.

بکماز به همراه دو بازیکن دیگر به نام‌های محمد غلامی و علیرضا برومند برای مشخص شدن وضعیت هندبال ساری در دفتر حسین بریمانی رئیس اداره ورزش و جوانان ساری حضور یافتند.

انتهای پیام/86005/ک20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول