اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان زنجان خبر داد

ذخیره‌سازی مایحتاج نوروزی در شهرستان زنجان/توزیع میوه عید در 16 نقطه شهرستان

فرماندار شهرستان زنجان گفت: ذخیره‌سازی مایحتاج نوروزی در شهرستان زنجان انجام شده است و جایی برای نگرانی مردم وجود ندارد.

ذخیره‌سازی مایحتاج نوروزی در شهرستان زنجان/توزیع میوه عید در 16 نقطه شهرستان

علی کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: جلسه ستاد تنظیم بازار به صورت مرتب در شهرستان زنجان در حال برگزاری است و کمیته پیگیری نیز وضعیت بازار را زیر نظر دارد.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای ذخیره‌سازی مایحتاج مردم انجام شده است، تصریح کرد: اتاق اصناف در شهرستان اقدام به برگزاری نمایشگاه عرضه مواد برای مردم کرده است.

این مسئول محل برگزاری این نمایشگاه را نمایشگاه بین‌المللی کاسپین خواند و تاکید کرد: شهروندان از این نمایشگاه‌ها استقبال مناسبی داشتند.

وی از مناسب‌سازی قیمت‌ها در ساعات پایانی سال خبر داد و افزود: اکیپ‌های بازرسی نیز در تمام مدت با گران‌فروشی‌ها برخورد می‌کنند.

کاظمی اجرای هماهنگی‌های کار گروه بهداشت در ایام نوروز برای نظارت بر اغذیه فروشی‌ها را از مهم‌ترین اولویت‌ها برای ایام نوروز دانست و تاکید کرد: در ایام نوروز بر مکان‌هایی که مواد غذایی عرضه می‌شود نظارت خواهد شد.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به نظارت اداره تعزیرات بر عملکرد مغازه‌ها تاکید کرد: این اداره در ایام نوروز برای کنترل قیمت کالاها نظارت خود را تشدید خواهد کرد.

این مسئول از توزیع میوه شب عید در 16 نقطه استان خبر داد و عنوان کرد: در صورت لزوم این نقاط به 60 نقطه افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: توزیع میوه در چندین نقطه شهرهای ارمغان‌خانه و نیک‌پی انجام خواهد شد.

کاظمی، نقش مردم در کنترل بازار را بسیار حائز اهمیت خواند و متذکر شد: افراد در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند مراتب را به ادارات مرتبط اعلام کنند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.

انتهای پیام/73009/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول