اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین خبر داد

اجرای 29 کیلومتر لوله‌گذاری فاضلاب در استان قزوین

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین از اجرای 29 کیلومتر لوله‌گذاری فاضلاب در این استان طی بهمن ماه سال جاری خبر داد.

اجرای 29 کیلومتر لوله‌گذاری فاضلاب در استان قزوین

احمد هجرانفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص عملکرد امور آب و فاضلاب شهری استان قزوین اظهار کرد: طی بهمن ماه سال جاری 29.913 کیلومتر لوله‌گذاری فاضلاب در این استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه تعهد شرکت آبفای استان قزوین برای لوله گذاری فاضلاب در بهمن ماه معادل 42 کیلومتر بوده است، افزود: بنابر این آبفای استان قزوین توانسته است 71.2 درصد از تعهدات خود را در این زمینه محقق کند.

هجرانفر اضافه کرد: فقط در شهر قزوین کل شبکه فاضلاب باید 750 کیلومتر باشد که تاکنون حدود 450 کیلومتر از آن به اجرا در آمده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین اصلاح شبکه در این استان و در مدت یاد شده را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: تعهد آبفای استان قزوین برای اصلاح شبکه در بهمن ماه امسال 30 کیلومتر بوده که 15.723 کیلومتر انجام شده و در واقع امور آبفا توانسته است 52.4 درصد از تعهدات خود را اجرایی کند.

هجرانفر در خصوص توسعه شبکه در حوزه مدیریتی خود نیز بیان کرد: با وجود اینکه تعهد شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین برای توسعه شبکه در بهمن ماه سال جاری 20 کیلومتر بوده، شبکه این استان به میزان 41.073 کیلومتر توسعه یافته است که این موضوع تحقق 205.4 درصدی تعهدات را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین به تعویض کنتورهای خراب و دوره ای مشترکان آب و فاضلاب شهری استان قزوین اشاره و تصریح کرد: تعهد در نظر گرفته شده برای تعویض این دسته از کنتورها هشت هزار و 555 فقره بوده است.

وی با بیان اینکه در مدت یاد شده هشت هزار و 51 فقره از این کنتورها تعویض شده، اضافه کرد: این امر نشانگر عملی شدن 94.1 درصد از تعهدات شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین همچنین با اشاره به محدودیت‌های شدید منابع آب بر ضرورت صرفه جویی تمام مشترکان استان در مصرف این مایه حیات تاکید کرد.

انتهای پیام/77011/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول