اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

شفت؛ آخرین حوزه تغییر و تحول مدیریتی دولت است

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان شفت از جمله آخرین حوزه‌های تغییر و تحولات مدیریتی دولت فعلی بوده است.

شفت؛ آخرین حوزه تغییر و تحول مدیریتی دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، ناصر عاشوری عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان، تغییر و تحول مدیریتی را حق دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

وی با بیان اینکه شفت از جمله آخرین حوزه‌های تغییر و تحولات مدیریتی دولت فعلی بوده است، تصریح کرد: ما در کشوری متمدن و با باورهای قوی زندگی می‌کنیم و تغییر و تحولات مدیریتی را از حقوق دولت‌ها می‌دانیم.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از همکاری و تلاش جدی «جواد شفیعی‌ثابت» فرماندار پیشین شفت، اذعان کرد: «شفیعی‌ثابت» از فرمانداران موفق گیلان محسوب می‌شود.

وی نقش فرمانداران در اجرا و پیشبرد عملکردهای یک‌ساله در تمام حوزه خدماتی را مهم و مؤثر خواند.

عاشوری با تصریح بر اینکه شفیعی‌ثابت جوانی کاردان و با تجربه در حوزه مدیریت اجرایی است، یادآور شد: رشد مدیریتی «شفیعی‌ثابت» پلکانی و با تلاش فراوانی ایجاد شده است.

وی متذکر شد: اگر از توان «جواد شفیعی‌ثابت» در گیلان استفاده نشود آماده‌ام تا وی را فرماندار هر شهرستانی از کشور که خودش علاقه دارد، کنم.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس افزود: این پیشنهاد را به «شفیعی‌ثابت» ابلاغ کرده‌ام اما تاکنون موافقت نکرده است.

این مسئول از فرماندار جدید شفت خواست تا هماهنگی، انسجام و اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی و امنیتی را حفظ کند.

*سال جدید با رمز «یا زهرا (س)» آغاز می‌شود

امام جمعه شفت نیز در ادامه مراسم مذکور با تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار کرد: سال جدید با نام و یاد فاطمه (س) مزین شده است.

حجت‌الاسلام سید عبدالله هاشمی با بیان اینکه دشمنان مستکبر علیه نظام جمهوری اسلامی با یکدیگر متحد شده‌اند، تصریح کرد: در این برهه حساس خادمان دولت در عملکردهای خود جدیت بیشتری داشته باشند.

وی کوتاهی در خدمت را خیانت به مردم و رهبری و کمک به دشمنان نظام دانست و با بیان اینکه سال جدید با رمز «یا زهرا (س)» در کشور آغاز می‌شود، یادآور شد: در سال جدید دفتر امام جمعه برای ارائه مشاوره به مدیران و مسئولان شفت باز است.

امام جمعه با اشاره به تودیع فرماندار شفت گفت: «شفیعی‌ثابت» از نیروهای ارزشی گیلان است که باید از وجودش در حوزه‌های دیگر استفاده شود.

فرماندار پیشین شفت نیز در پایان این مراسم از مردم، مسئولان و اصحاب رسانه‌های مجازی و مکتوب این شهرستان به دلیل فعالیت 30 ماهه آنها با وی قدردانی کرد.

جواد شفیعی‌ثابت اظهار کرد: تمام اقدام‌های اجرایی در دوره مدیریتی بنده با همکاری و تلاش همگانی مردم، مسئولان و رسانه‌ها انجام شد.

وی سالی پر خیر و برکت برای تمام مردم شهرستان شفت آرزو کرد.

انتهای پیام/84003/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول