اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

120 نفر از مددجویان زندان گرگان و گنبد به راهیان نور اعزام شدند

فرمانده سپاه نینوا گلستان از اعزام 120 نفر از مددجویان زندان گرگان و گنبدکاووس به راهیان نور خبر داد.

120 نفر از مددجویان زندان گرگان و گنبد به راهیان نور اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی عصر امروز در حاشیه اعزام مددجویان زندان گرگان و گنبدکاووس در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: سه سال است که تعدادی از زندانیان توفیق حضور در سفر نورانی و زیارتی مناطق عملیاتی کشور را پیدا کردند.

وی مقابله با جنگ نرم و مصونیت‎سازی جامعه را یکی از برنامه‎های مهم سپاه و بسیج برشمرد و تصریح کرد: یکی از مولفه‎های مهم بسیج تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی است.

 

راهیان نور اقدامی بزرگ برای مقابله با تهاجم فرهنگی است

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه راهیان نور اقدامی بزرگ برای مقابله با تهاجم فرهنگی است، افزود: آثار و برکات این حرکت ارزشمند سبب شده تا دشمنان درصدد تضعیف این اقدام برآیند.

بابایی رشد روحیه دینی در جامعه خصوصا نسل جوان را به فال نیک گرفت و خاطرنشان کرد: باید همواره تلاش شود تا نسل جوان با آموزه‎های دینی از جمله نماز، عفاف و حجاب، خواندن قرآن، احترام به پدر و مادر ارتباط محکم‎تری برقرار کند تا در برابر آسیب‎های اجتماعی مصون بماند.

وی با بیان اینکه بسیج محل پرورش انسان‎های شایسته است، گفت: بسیجیان باید بهترین افراد در سطح جامعه باشند و خصلت‎های پسندیده را با روحیه ایثارگری، تدین، فعالیت‎های اجتماعی، درس خواندن و تمام مواردی که مقام معظم رهبری تاکید دارند به منصه ظهور و بروز برسانند.

 

با تربیت انسان‎های مومن می‎توان دشمن را وادار به عقب‎نشینی کرد

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه هجمه دشمن با پلیس و پاسبان متوقف نمی‎شود، خاطرنشان کرد: پلیس درونی که همان تربیت مطابق با آموزه‎های اسلامی است باید در وجود انسان شعله‎ور شود ما با این فرهنگ می‎توانیم در مقابل برنامه‎های ماهواره‎ای و هدفدار دشمن مقاومت کنیم و در برابر دریای تهاجمات دشمنان محکم و پابرجا بمانیم.

بابایی با بیان اینکه دشمن درصدد است تا فرهنگ اسلامی را از ما بگیرد، افزود: توجه مباحث فرهنگی در تقابل با هجمه دشمن است، با تربیت انسان‎های مومن می‎توان دشمن را وادار به عقب‎نشینی کرد و فرهنگ نبوی را در جامعه توسعه داد.

وی نقش هنر را در الگوسازی اثرگذار دانست و ابراز داشت: یکی از برنامه‎هایی که باید مورد توجه قرار بگیرد موضوع الگوسازی است و در این رابطه می‎توان از هنر استفاده کرد چنانکه هنوز حرکت جدی در این راستا صورت نگرفته است.

انتهای پیام/83001/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول