اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه آزاد ارس:

گردشگران سفیران ارس در داخل و خارج کشور هستند

مدیرعامل منطقه آزاد ارس با بیان اینکه گردشگران، سفیران ارس در داخل و خارج کشور هستند، گفت: نوروز عید باستانی و مورد احترام ایرانیان است و باید میزبانی از میهمانان نوروزی به بهترین شکل باشد.

گردشگران سفیران ارس در داخل و خارج کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل روابط عمومی و بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن خادم عرب باغی در این آئین گردشگران را سفیران ارس در شهرها و کشورهای مختلف دانست و گفت: حاصل ارتقاء کیفی خدمات گردشگری افزایش ارزش افزوده و جذب سرمایه‌های کلان بوده در نتیجه موجب شتاب توسعه اقتصادی است.

عرب باغی ارس را منطقه ای با اهداف بلند برای دستیابی به قله‌های پیشرفت در اقتصاد ملی و فراملی عنوان کرد و افزود: جاذبه های گردشگری موجود در ارس یکی از بهترین مزیت‌های اقتصادی است که می‌تواند در کنار فعالیت های کلان اقتصادی مسیر توسعه شمال غرب کشور را متحول کند.

عرب باغی از بیمه بودن مسافران ورودی به منطقه آزاد ارس خبر داد و گفت: برای گردش با خیال راحت و آرام و لذت بیشتر از زیبایی‌های این منطقه در ایام نوروز 93 تمامی مسافران تحت پوشش بیمه حوادث خواهند بود.

وی بر لزوم دقت در ارایه سریع خدمات امدادی تاکید کرد و گفت: ارتقاء سطح دانش و فنی گروه امداد و نجات و آتش نشانی و وجود ابزار و ماشین آلات حرفه‌ای از مهمترین عوامل موفقیت در عملیات‌های مهم در نقاط حساس است.

مسئول واحد آتش نشانی و امداد و نجات منطقه آزاد ارس از آمادگی گروه آتش نشانی و امداد و نجات ارس برای ارایه خدمات در صورت بروز حوادث خبر داد و گفت: هم اکنون 40 آتش نشان و امدادگر آموزش دیده و حرفه ای با تمام توان در 3 شیفت در این منطقه در حال خدمت به مردم هستند.

وی افزود: گروه آتش نشانی و امداد و نجات منطقه آزاد ارس در ایام نوروز با اکیپ ثابت در ورودی های خوی، قره برون، فازهای صنعتی یک و دو و 4 اکیپ سیار در محدوده این منطقه آماده ارایه خدمات امدادی هستند.

مسئول واحد آتش نشانی و امداد و نجات منطقه آزاد ارس افزود: در سال جاری 877 عملیات امداد و نجات و 62 عملیات اطفا حریق در سطح منطقه و شهرستان جلفا انجام یافته است.

یادآور می شود در سال نو پیش رو 8 عنوان نمایشگاه، 14 برنامه ورزشی و تفریحی، 10 برنامه فرهنگی هنری تدوین شده است و برای نخستین بار 4 ویژه برنامه در محدوده 240 هکتاری نوردوز و 9 ویژه برنامه نیز در محدوده خداآفرین منطقه آزاد ارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/60001/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول