اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل مطرح کرد

انتقاد از تبدیل ساختمان ادارات به فروشگاه ادارات و خانه‌های سازمانی

معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل نسبت به تبدیل ساختمان ادارات به فروشگاه ادارات و خانه‌های سازمانی انتقاد کرد.

انتقاد از تبدیل ساختمان ادارات به فروشگاه ادارات و خانه‌های سازمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اقبال عباسی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان با تکریم بازنشستگان و گله‌مندی از برخی بی‌توجهی‌ها به این قشر اظهار داشت: باید حق و حقوق قانونی بازنشستگان بعد از 35 سال خدمت به صورت شایسته و مناسب پرداخت شود.

وی تصریح کرد: به هیچ وجه قابل قبول نیست که یک بازنشسته بعد از 65 سال برای دریافت حق و حقوق قانونی خود به این در و آن در بزند و یا بلاتکلیف به حال خود رها شود.

عباسی با انتقاد از مقاومت برخی از ادارات در برون سپاری خدمات به شرکت‌های غیردولتی خاطرنشان کرد: تعمیر و تجهیز ادارات باید در شأن پرسنل و کارمندان باشد تا ایمنی و دلنشینی در آنها حفظ شود چرا که برخی از فضای ادارات ما در حد کاروانسراست.

این مسئول توجه به تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از ارائه خدمات از پشت باجه‌ها و پنجره‌ها را در شأن مردم ندانست و اضافه کرد:‌ زیبنده نیست نوکر مردم برای ارباب خود از پشت پنجره یا باجه شیشه‌ای خدمات ارائه کند.

وی از شکل‌گیری کارگروه ساماندهی فضاهای اداری در اردبیل خبر داد و بیان کرد: نباید ساخت و ساز ادارات با معماری و طراحی مسکونی باشد، چراکه اگر قرار باشد ادارات به واحدهای مسکونی تبدیل شود، بهتر است واگذار شود.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل از تبدیل ساختمان ادارات به فروشگاه‌های ادارات و خانه‌های سازمانی انتقاد کرد و گفت: در سال آینده ساماندهی این موضوع در دستور کار است.

انتهای پیام/62001/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول