اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا:

کمبود منابع آبی از مهم‌ترین معضلات شهرضا است

فرماندار شهرستان شهرضا گفت: در سال جاری به لحاظ کمبود بارش‌های فصلی شاهد وضعیت مناسبی در منابع آبی شهرستان نیستیم.

کمبود منابع آبی از مهم‌ترین معضلات شهرضا است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سید رضا عقدایی ظهر امروز با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 23 نفر از مدیران ادارات و دستگاه‌های دولتی شهرضا در جلسه شورای اداری امروز حاضر نیستند که این موضوع حاکی از کم توجهی این افراد به امور و مسایل مختلف شهرستان است و انتظار می‌رود در آینده شاهد تداوم این موضوع نباشیم.

وی ادامه داد: با توجه به تقارن ایام نوروز با دهه فاطمیه(س) از مجموعه متولیان ستاد نوروزی شهرستان انتظار داریم نسبت به رعایت تمامی اصول مذهبی در این ایام اهتمام داشته باشند.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی برمبنای تعامل و هم‌افزایی بخش‌های مختلف محقق می‌شود، بیان داشت: براساس سیاست‌گذاری‌های انجام گرفته در سطح شهرستان انتظار داریم تمامی ارکان اجرایی و مدیریتی در جهت اجرای این اصل مهم بسیج شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه  کمبود منابع آبی از مهم‌ترین مشکلات شهرضا در سال جاری به شمار می‌رود، افزود: به لحاظ کاهش محسوس بارش‌ها در فصل جاری شاهد وضعیت مناسبی در منابع آبی شهرضا نیستیم و امیدواریم با تدوین سیاست‌های مناسب شاهد رعایت الگوی صحیح مصرف در این بخش باشیم.

انتهای پیام/63011/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول