اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

کمبود بالگرد امدادی از مشکلات سیستان و بلوچستان در مواقع بحران است

معاون امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کمبود بالگرد در سیستان و بلوچستان یکی از مهم‌ترین معضلات امدادی است که سبب می‌شود نتوانیم تمام منطقه را زیرپوشش قرار دهیم.

کمبود بالگرد امدادی از مشکلات سیستان و بلوچستان در مواقع بحران است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، باقر کرد ظهر امروز در جلسه اعضای کارگروه ایمنی جاده‌ای استان که با هدف اتخاذ تمهیدات لازم برای اجرای طرح نوروزی با هماهنگی دستگاه‌های مختلف برگزار شد اظهار داشت: سیستان و بلوچستان برای پذیرایی از مسافران نوروزی آمادگی کامل دارد.

معاون امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: انتقال مصدومان در صحنه حادثه توسط مردم عادی، به دلیل وارد نبودن به مسائل امداد اولیه، در بیشتر مواقع منجر به فوت مصدومان و یا آسیب فیزیکی جدی می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: این یکی از مهم‌ترین عوامل بالا رفتن آمار تلفات در حوادث جاده‌ها است که حین انتقال مصدوم به مراکز درمانی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: کمبود بالگرد امدادی در استان یکی از مهم‌ترین معضلات امدادی است که نمی‌توان کل استان را زیر پوشش قرار داد.

کرد تصریح کرد: به همین دلیل باید ایستگاه‌های مختلفی در سطح استان با همکاری نیروهای نظامی در نظر گرفته شود تا ایام نوروز به آسانی و هرچه بهتر امداد هوایی در تمام استان زیر پوشش قرار گیرد.

معاون امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای غریق نجات با همکاری سازمان‌های تربیت بدنی، هلال احمر و اورژانس باید در حاشیه دریای عمان در جنوب و چاه نیمه‌ها در شمال استان فعال شوند تا از آسیب‌های احتمالی کاسته شود.

در پایان هریک از اعضای جلسه به بیان عملکرد خود برای طرح نوروز 93 پرداختند.

انتهای پیام/75004/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول