اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

45/ گلستان نگارستان ایران، بهشت مسافران نوروزی

ساعت کشیک نوروزی شعب شورای حل اختلاف گلستان اعلام شد

معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف استان گلستان ساعت کشیک نوروزی شعب شورای حل اختلاف این استان را اعلام کرد.

ساعت کشیک نوروزی شعب شورای حل اختلاف گلستان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، احمد جعفری اظهار داشت: 58 شعبه شورای حل اختلاف در تعطیلات نوروز به دعاوی مردم رسیدگی می‎کنند.

وی تصریح کرد: در گرگان 10 شعبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر، هفت شعبه در علی‎آبادکتول از ساعت 9 تا 11 صبح، 6 شعبه نیز از ساعت 9 تا 11:30 دقیقه در گنبدکاووس به دعاوی مردم در این ایام رسیدگی می‎کنند.

معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف استان گلستان افزود: در کلاله و کردکوی هر کدام چهار شعبه، در گمیشان، آق‎قلا، مراوه‎تپه، مینودشت و داشلی‎برون هر کدام سه شعبه، در آزادشهر، بندرترکمن، بندرگز و رامیان هر کدام دو شعبه و گالیکش، نوکنده، کمالان و خان‎ببین هم هر کدام یک شعبه صبح‎ها باز هستند تا در صورت نیاز به پرونده‎هایی که وارد شعب می‎شوند رسیدگی کنند.

جعفری خاطرنشان کرد: شعب این شورا دعاوی مالی تا سقف 5 میلیون تومان در شهرها و 2 میلیون تومان در روستاها را رسیدگی می‎کنند.

وی افزود: در دعاوی کیفری نیز جرائم بازدارنده و تربیتی که مجازات آن، تا 30 میلیون ریال و سه ماه حبس باشد در صلاحیت شورای حل اختلاف است.

نوروز 1392 نیز 43 شعبه این شورا کشیک بودند.

سالانه نزدیک به 70 هزار پرونده‎ای که ماهیت قضایی پیچیده ندارند در 103 شعبه شهری و 49 شعبه روستایی شورای حل اختلاف استان رسیدگی می‎شود.

هم اکنون در 156 شعبه‌ی این شورا 900 عضو به صورت افتخاری فعالیت می‎کنند که 591 نفر مرد و 309 نفر زن عضو شورای حل اختلاف استان گلستان هستند.

انتهای پیام/2307/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول