اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شهری استانداری آذربایجان‌شرقی:

لوایح بودجه‌ای شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی هدف ندارند

مدیرکل امور شهری استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: لوایح بودجه‌ای شهرداری‌های استان فاقد اهداف مشخص و تعریف شده است که نقطه ضعف عمده در بودجه‌ریزی این نهادها به شمار می‌رود.

لوایح بودجه‌ای شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی هدف ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مرتضی موحدنیا ظهر امروز در نشست شورای همیاری شهرداری‌های استان، اظهار کرد: در هیچ یک از بودجه‌های شهرداری‌های استان آمار و ارقام مقایسه‌ای وجود ندارد و وضعیت شهرها در سال 92 نسبت به سال آینده از طریق آمار ارایه نشده تا عملکردها قابل ارزیابی باشد.

وی یادآوری کرد: این در حالیست که باید شهرداری‌ها در نظام بودجه‌ریزی وضعیت سال‌های قبل با سال بودجه را مشخص کنند.

موحدنیا کم‌توجهی به بحث سرمایه‌گذاری‌ها را از دیگر نقاط ضعف بودجه‌های شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی دانست و خواستار توجه بیشتر شهرداران به جذب و جلب سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی و خارجی شد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها باید با برنامه‌ریزی مدون نسبت به فعالیت‌های خدماتی و عمرانی اقدام کنند، گفت: در غیر اینصورت امور شهری به خوبی پیش نرفته و موجب نارضایتی مردم می‌شود.

موحدنیا خواستار تهیه و تدوین برنامه‌های چهار و پنج ساله از سوی شهرداری‌ها شد و افزود: باید شوراهای اسلامی نیز در ارایه و تهیه این برنامه تقویت کننده و پشتیبان شهرداری‌ها باشند.

وی رسیدگی به تنظیف شهرها، ارتقای خدمات شهری، آمادگی برای پذیرایی از میهمانان نوروزی، آمادگی کامل آتش‌نشانان و ساماندهی پایانه‌های مسافری را از جمله رسالت‌های ویژه و مهم شهرداری‌ها دانست.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول